Toon posts:

Xbox-Playstation 1+2-Nintendo-Dvd console?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het oude topic kreeg een slotje omdat ik hem in het verkeerde forum had gezet. Maar hier is hij opnieuw in hopelijk het goede forum.

De laatste tijd is het wel erg moeilijk om te bepalen welke console je moet kiezen.
Als je bv net een xbox hebt gekocht dan blijkt vaakt dat het spel dat je zou graag wilt hebben op een andere console wordt uitgebracht. Wat zouden jullie vinden van een console die zowel Xbox,Playstation 1+2,Nintendo spellen en dvd's afspeelt. En Is dit technisch ook haalbaar??

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-01 21:44
Als er zo'n console is dan zijn alle andere consoles overbodig dus die komt er denk ik nooit. En om verschillende CD's te kunnen lezen kost meer, maar het is wel haalbaar denk ik. En trouwens, de GameCube heeft een mini-cd ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

ja ik zou het leuk vinden, en nee, die console is niet haalbaar aangezien microsoft wel uitkijkt om samen te werken met sony of nintendo (en visa versa)

beetje onzinnig dit :{

Verwijderd

hmmm nou. Ik heb wel een keer ergens een site gevonden. Waarbij zon gast een XBOX PS2 Gamecube Nintendo 8bit en een Amiga. In een pc kast had gebouwd. Weet zo gauw niet meer welke link

Verwijderd

Daarbij zou zo'n console ontwikkelen godsgruwelijk veel geld kosten aangezien het echt drie TO-TAAL verschillende apparaten zijn, zowel qua hardware als architectuur. Ik heb trouwens het probleem wat je beschrijft (nog) niet...maar er zullen vast wel spellen die ik graag zou spelen uitkomen op een console die ik niet heb...

Verwijderd

leuk...
Maar illegaal (© op de hardware en beveiliging), en niet haalbaar...

Verwijderd

Topicstarter
Niet Microsoft of Sony hoeft deze console toch te produceren, het kan ieder bedrijf zijn. En voor die mini-cd misschien een extra cd-laatje.

Verwijderd

kijk het KAN vast wel (als de techneuten van de bedrijven aan het werk gaan weliswaar) maar ze DOEN het niet, degene die als eerst voorstelt om te fuseren wordt meteen gezien door het publiek als "zwak, en niet sterk genoeg om alleen op de markt te staan"

net zoals auto's, saab heeft dan wel geweldige kwaliteits auto's, maar ze zien er niet uit, maar ze gaan uiteraard niet met Alfa samenwerken omdat ze zo lelijk zijn, dat is zeg maar jezelf benadelen :P

Verwijderd

Topicstarter
Het bestaat idd <url>http://www.tweakers.net/nieuws/21527/?highlight=playstation+nintendo+</url> wat een cool ding. Daar heb ik cker geld voor over.

Verwijderd

code:
1
 [url=urlvanwebpage] *naam* [/url]
;)

dat ding is btw niet los te koop, het is gemaakt door een fanatiekeling, reken er maar niet op dat hij in de winkels ligt ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 21:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 21:30:
Het bestaat idd <url>http://www.tweakers.net/nieuws/21527/?highlight=playstation+nintendo+</url> wat een cool ding. Daar heb ik cker geld voor over.
ja precies die bedoel ik

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
neh liever niet, dan kunnen we geen console wars meer houde >:)

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-01 07:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Technisch gezien dus haalbaar, maar voor die prijs kan je net zo goed alle consoles los aanschaffen. Als er ooit een console komt die alles aankan (dus geen mod) zal er dus maar een console zijn...dan heb je ook geen diversiteit meer nodig en zullen alle publishers voor deze "console" gaan programeren. Dan heb je dus een machine met het totale monopoly..reken maar uit wat je dan voor games kan gaan betalen.
Behalve de gemodde versie dus absoluut onzinnig....

Verwijderd

MaRc0 schreef op 22 November 2002 @ 21:12:
Als er zo'n console is dan zijn alle andere consoles overbodig dus die komt er denk ik nooit. En om verschillende CD's te kunnen lezen kost meer, maar het is wel haalbaar denk ik. En trouwens, de GameCube heeft een mini-cd ;)
mini dvd.
Pagina: 1