liteon LTR-48125s

Pagina: 1
Acties:

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01 00:00

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
ik zit met een vraag, wie heeft ook deze brander, er valt me namelijk wat op aan de firware, er is namelijk een LTR-48125W & LTR-48125S. aangezien ik de S versie heb, kan ik dan ook updaten met de W versie of niet. heb al een e-mail naar liteon geschreven maar geen bericht terug.
gr peter (agaam)

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:16
ga eens kijken bij CDFreaks, daar zal je wel één en ander vinden.

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb ook de S, maar wat is uberhaubt het verschil tussen de W en de S?

Verwijderd

wat is het verschil met een s of een w ( of is dit een domme vraag?)
heb zelf ook de ltr-48125s

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
ik heb een ltr-48125W, waarom wil je naar de W verdie updaten?

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
nou het verschil weet ik niet maar heb wel gehoord dat de s versie en de w hetzelfde maar zat een buck in de s versie en die ging met de s5 versie had je weer een w dus zelfde
maar als je naar de firmware kijkt zit w op versie 8 en s op 5
begrijpen julie het nog >:)

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
dit heb ik ook nog gevonden
just updated my Lite-On LTR-40125S to a LTR-48125W, but how can I recognise if it was succesful...a program that shows that it is a 48x drive etc etc

Verwijderd

Als ik het goed begrepen heb, ligt het verschil tussen de s en w versie in de manier waarop er geschreven wordt. Bij de ene draait de cd op continue snelheid en gaat de kop steeds langzamer lopen, en bij de ander draait de kop op continue snelheid en gaat de cd steeds sneller lopen. Wat bij wat hoort weet ik niet precies, maar als ik het goed heb, is het branden van een cd met de w versie sneller klaar als met de s versie. Als je een beter antwoord wil hebben moet je denk ik toch, net als eerder gesuggereerd, kijken bij cdfreaks.
Pagina: 1