Toon posts:

Probleem met overzetten...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is mijn probleem:

Ik heb pas nieuwe (ATX) kast gekocht en een nieuw moederbord, ik alles overgezet van mn ouwe comp, in de nieuwe kast. Maar elke keer als ik de stekker in het stopcontact doe en de comp aanzet brand heel ff het powerledje en het ventilatortje begint heel ff te draaien, dan stop tie er weer mee. Maar als ik de stekker uit het stopcontact haal en er weer in doe en weer de comp aanzet gebeurt weer hetzelfde..wat is er aan de hand?

(edit: was wat vergeten)

• djkolk
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 07:08
kijk eens of je het stekkertje van de atx-switch op de juiste plaats bevestigd hebt,
welk mamaplankje heb je, heb zelfde probleem met asus a7v gehad, "savonds snel met een pilsje erbij m'n pc-tje bouwen en niet goed in de handleiding kijken?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een AOPEN AX34 niet echt bekend dus, maar volgens mij zit dat stekkertje wel op de goeie plaats, maar ik kan het wel proberen om alleen dat stekkertje aan te sluiten en de rest nog ff niet?

• djkolk
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 07:08
zorg ook dat de processor goed aangeduwd is anders kom je niet ver

Verwijderd

Topicstarter
DIt zit goed ja :), maar kan ik het dus ook proberen om alleen ff die switch aan te sluiten en de rest daarna pas...en iid, gisteravond in mekaar gezet :)

Verwijderd

Misschien een stomme opmerking, hoor, maar zit die processor er wel GOED in? Ik bedoel: niet een kwartslag gedraaid, of zo. 'k Heb dat vroeger ooit eens met een 486-je gehad. Kreeg dezelfde symptomen als jij nu hebt.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 13:59 schreef djkolk het volgende:
zorg ook dat de processor goed aangeduwd is anders kom je niet ver[/quote][flauw]
De stroomrekening wel betaald?
[/flauw]
Pagina: 1