DVD speler plots niet meer regiovrij!

Pagina: 1
Acties:

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:29

hneel

denkt er het zijne van

Topicstarter
(jarig!)
Alweer zo'n 2 jaar geleden geloof ik, hebben we een DVD speler gekocht: de WMM Netstation 1.0. Destijds bij de MediaMarkt voor 600-nogwat gulden.

Pluspunt van deze speler is dat hij volledig regio-vrij is. Mijn vriendin besteld ook regelmatig DVD's uit het buitenland, vanwege de prijs en ook vanwege de vaak veel betere kwaliteit.

Maar laatst deed hij ineens gek. Output formaat stond ineens op NTSC ipv PAL. Dat was snel weer goed te zetten. Maar ook weigert hij sindsdien andere regio's dan regio-2 af te spelen. 'Invalid region' zegt hij dan.. En dat voor een regiovrije speler!?!

Iemand bekend met dit probleem?

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Een modchippie losgeschoten ofzo?

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Topicstarter
(jarig!)
Scarp schreef op 22 November 2002 @ 22:57:
Een modchippie losgeschoten ofzo?
Die speler was van zichzelf al regiovrij. Werd gewoon als zodanig verkocht.

Verwijderd

Zal wel nog iets in het menu fout staan zoals parental of iets dergelijks.

Verwijderd

Dergelijke instellingen zijn opgeslagen in een flash rom/eeprom, waarschijnlijk zijn al deze instellingen verloren. Dit is mogelijk te herstellen door het app. opnieuw te initialiseren.
Hoe dat bij deze speler in zijn werk gaat weet ik niet. Het beste is om even naar de importeur te bellen en het probleem voor te leggen.

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Topicstarter
(jarig!)
Duh. Telefoonnummer werkt niet meer :(
Bedrijf is waarschijnlijk over de kop. Het was een nederlands zaakje WMM. Ze hadden vroeger een uitgebreide homepage. Is bijna niks meer van over. "Under construction". "Under destruction" zullen ze bedoelen...

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:43
Koop een nieuwe el cheapo speler, dingen kosten minder dan 100 euro...

Of ga een stapje hoger en koop een speler van een wat bekender en betrouwbaarder merk (zou ik doen).

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1