Trackers?

Pagina: 1
Acties:

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
Hey, ligt het aan mijn bak hier of updaten de trackers niet meer vanaf Donderdag 10:42, de headlines in het midden worden wel geupdate, maar links niet :( ?

Verwijderd

Koekies cache en dergelijke weggegooid?

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
Ja ik heb in IE keurig me koekjes en tijdelijke bestanden verwijderd, gerefresht, dan ben ik uitgelogd, zoals het hoort, en dan log ik in en dan is de hele linker tracker bar gedateerd op 10:42 :S midden stuk klopt wel qua tijd... dus alleen het linker gedeelte niet

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
Fok trekker doet het trouwens wel goed :)

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
w00t move em maar maar naar Bugs, ik heb de bug gevonden, als je niveau van reacties op 5 hebt, ververst hij het linker menu niet... probeer maar...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Fok tracker is ook iets anders dan de T.net tracker :). Ik denk dat het er een scriptje niet loopt op de server, en voordat de andere servers hetzelfde scriptje hebben is er een uur voorbij :P.

Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif <- Die kun je ook gebruiken ;)

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Topicstarter
itsgreen schreef op 23 november 2002 @ 00:29:
w00t move em maar maar naar Bugs, ik heb de bug gevonden, als je niveau van reacties op 5 hebt, ververst hij het linker menu niet... probeer maar...
hehe nou vooruit dan maar via edit,
ik bedoel dat hele linker menu, ook vraag en aanbod enzo en forum, niet dus die losse XML of javascript tracker :)

[DUS]Klik dus nog op quoten heh.... schiet me maar af[/Dusss....]

[ Voor 8% gewijzigd door itsgreen op 23-11-2002 00:33 ]

Pagina: 1