Toon posts:

Multipc modem ip=10.0.0.125

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou net met iemand gaan Worms2en maar zijn ip was 10.0.0.125, kwam dus omdat hij een Multipc modem heb, maar daardoor kan hij niet spellen!

Kan hij op een manier een ip krijgen... of zijn er programmas voor een Multipc modem zodat je wel op internet kan spelen?

Alles doet het gewoon internet enzo en andere games, Alle poorten staan ook gewoon open.

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

volgens mij kon je juist wel met het multipc modem spelen alleen moest je windows xp goed configureren... zoeken op de term: uPnP

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Het is handig om dit even door te lezen:
Het Grote Poortmappingsverhaal

10.0.0.125 is namelijk een intern ip adres.
Als jij met diegene een spel wil spelen (en hij is de host) dan zal je op zijn externe ip moeten connecten (kan je achterhalen door naar www.whatismyip.com te gaan), vervolgens moet diegene de benodigde poorten forwarden naar zijn interne pc waar het spel op gehost wordt.

En bij mijn weten zit er bij het multipc modem geen upnp implementatie, daar heb je dus niet veel aan. :)

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Airwolf volgens mij gaat het hier om de uPnP config (multi-pc modem heeft alware een automagische nat omzetter, daarnaast kan je in de webinterface mappen)
Afbeeldingslocatie: http://www.codeko.nl/~skinkie/got/schermafdruk3.png

[ Voor 18% gewijzigd door Skinkie op 23-11-2002 01:37 ]

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!