Toon posts:

Nieuwe mobo...maar welke??

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Er zit hier een nieuwe pc aan te komen. `t gaat een P4 2,53 ghz worden met 512 mb DDR RAM PC2100...
Nu ben ik nog op zoek naar een goed mobo, dat is een van de dingen waar ik dus weinig verstand van heb:*)

Er zijn me verschillende boards aangeraden:
MSI 845E Max
MSI 845E Max2
Soltek DRV4-C 533 MHz Sound Mainboard

Nu weet ik dus echt niet welke ik het beste kan kiezen...Is een van deze drie goed en zoja, welke??
Of heeft iemand een andere topper? Het moet wel binnen mn budget blijven...zo rond de 130 euro vind ik meer dan genoeg ;)

Graag suggesties!!

Verwijderd

Ik heb dus een 845E Max en ik vind het tot nu toe nog 1 van de beste mobo's die ik heb gehad! Lekker snel, werkt precies zoals je wilt.

Verwijderd

Topicstarter
Hmz, lekker dan...
Moet ik dan de Max of de Max2 nemen? Je zal vast zeggen de Max2 omdat die vast beter is, maar is dat vergeleken met de prijs ook zo??

Verwijderd

Vertel om te beginnen eens wat je eisen zijn. Welke chipset wil je, wil je onboard zooi, wil je buizen op je mobo? Hier kunnen we niks mee..

Verwijderd

Topicstarter
Tja...wist ik dat maar ;) Zoals ik al zie,`kweet nix van mobo`s :P
`khoef er iig geen extreme dingen mee te doen, `kheb me laten vertellen dat 845E Chipset wel goed voor me was :D
Hoef ook nix extra`s onboard, alleen geluid zal wel handig zijn, maar dat zit volgens mij op ieder board :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Struin gewoon de websites van de mobofabrikanten af naar specs, zoek de prijzen op in Pricewatch, lees indien nodig wat reviews, zoek op GoT naar ervaringen cq probleemgevallen, weeg de voor- en nadelen tegen elkaar af en maak uiteindelijk als échte Tweaker zélf je eigen keuze. Sim-pel :)

Omdat het nog steeds niet de bedoeling is dat we hier een mobo voor jou gaan uitkiezen, gaat dit draadje dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.