Ik heb sinds gisteren het probleem dat mijn stylus zich niet meer vastklikt. Nu heb ik 'm open gemaakt en zag dat er iets is afgebroken. Zijn er losse onderdelen te koop. Het is het bovenstukje.
er bestaan ook maar stuk of 20 ipaqmodellen...
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
is je ipaq zelf beschadigd of je stylus?
die stylussen (is dat goed nederlands?) kan je bijna overal kopen geloof ik. als het je ipaq is zou ik contact opnemen met je reseller ofzo. die weet er vast wel meer van
die stylussen (is dat goed nederlands?) kan je bijna overal kopen geloof ik. als het je ipaq is zou ik contact opnemen met je reseller ofzo. die weet er vast wel meer van
A computer without Windows is like a fish without a bicycle.
styli als meervoud ?
Die dingen zijn wel los te koop, maar als idd binnenkant naar de kl0te is heb je een probleem denk ik. FF contact opnemen met bedrijf waar je hem gekocht hebt.
succes
Die dingen zijn wel los te koop, maar als idd binnenkant naar de kl0te is heb je een probleem denk ik. FF contact opnemen met bedrijf waar je hem gekocht hebt.
succes
And now the most interresting part of deze grot
Direct contact opnemen met compaq is het beste.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Nee, het gaat inderdaad om de binnenkant van de iPaq. Dat is een knopje waar een pinnetje aanzit die de stylus vast klikt. Dat pinnetje is afgebroken en daardoor klikt hij niet meer vast. Het gaat by the way om de 3630. Ik vroeg me af of er nergens een zaak zit die dat soort onderdelen los verkoopt omdat ik 'm, als ik 'm naar Compaq stuur, een tijdje kwijt zal zijn...
Daar zijn zeker wel onderdelen voor te bestellen, maar dan wel in de US.
check: http://www.pocketpctechs.com/i3600diykit.asp bijvoorbeeld.....
succes !
check: http://www.pocketpctechs.com/i3600diykit.asp bijvoorbeeld.....
succes !
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Pagina: 1