Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[GR] Ti83 Linkkabel veroorzaakt crash?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ej..
Ik heb vandaag een linkkabel gekocht van een vriend van me voor m'n GR.. Een Texas Instruments Ti83. De kabel is een parallele kabel.

Maar nu is het zo dat zodra ik de kabel in m'n rekenmachine duw, het hele ding vastloopt. Als ik de kabel eruithaal, en ik wacht 3 seconden, werkt m'n rekenmachine weer.

De kabel heeft een female uitgang, waar ik gewoon een GR naar GR kabel in moet stoppen.

Hoe kan ik nou zorgen dat m'n kabel wél gewoon werkt?

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 11:22

PCR

Zelf-gemaakte kabel?

Codedivision | Freedom Internet

Verwijderd

Topicstarter
Ja, door die vriend dus :)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Dat is geen crash! Tis een aardlek probleem. Je kabel is wel ok, maar je moet ff de pc uitzetten en aanzetten. Waarschijnlijk is dat alles en dan werkt het gewoon!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:07

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

kost da???? :)

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 21:07
Onzin, ik maak die kabels zelf ook, en als'ie kaduuk is krijg je dit nou eenmaal :)

Wat dat kost? Ongeveer 10 euro aan onderdelen max, voor 15 euro zet ik'm ooknog voor je in elkaar ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
offtopic:
Kep hier de originele kabel van TI :) met de software... klein illegaal akkevietje op school ;) maarja, wat je ermee kan, t zou leuk zijn als je je TI83 als output voor je pc zou kunnen gebruiken, iemand hier ervaring mee???

[ Voor 6% gewijzigd door SmauG op 22-11-2002 22:32 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb hetzelfde verschijnsel, maar dan met de officiele TI kabel (Blacklink). Wat meestal helpt is om de kabel eerst aan te sluiten en daarna pas de rekenmachine aan te zetten. Ik zou me er iig niet zoveel zorgen om maken. Je rekenmachine blijft alleen hangen, er gaat geen data verloren.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Het aardlek-probleem zou kunnen (PC is niet geaard).. Maar uit/aan en dan weer proberen werkt niet.
Afwisselen met rekenmachine pas aan als kabel erin zit en vice versa werkt ook niet.
Ik geef em terug aan die maat, en hij zou em doormeten. Khoop dat ie het gefixt krijgt

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-11 13:40

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Zo'n soort probleem had ik ook, maar als ik eerst het proggie opstartte en dan pas de rekenmachine eraan hing werkte het wel gewoon :?

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:21

CyBeRSPiN

sinds 2001

THPSrulez schreef op 23 november 2002 @ 16:21:
Zo'n soort probleem had ik ook, maar als ik eerst het proggie opstartte en dan pas de rekenmachine eraan hing werkte het wel gewoon :?
Jep idd, ik maakte vaak ff een screenshotje en dan doet ie het weer..
Cursor bleef bij mij altijd hangen bij het aansluiten, maar ja dat krijg je met home-made dingen :P

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
SmauG schreef op 22 november 2002 @ 22:32:
offtopic:
Kep hier de originele kabel van TI :) met de software... klein illegaal akkevietje op school ;) maarja, wat je ermee kan, t zou leuk zijn als je je TI83 als output voor je pc zou kunnen gebruiken, iemand hier ervaring mee???
ik geloof dat hier een topic over loopt :P

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Home made kabels werken net zo goed als de prefab. Je moet iig wel zoals al genoemd werd eerst de rekenmachine aansluiten en daarna pas aanzetten anders blijft die idd 'hangen'. Het wil nog wel eens een enkele keer voorkomen dat die dan nog blijft hangen en dat dat pas verholpen wordt als je je prog op de pc hebt runnen. :)
Pagina: 1