SB Live 5.1 + winxp drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:04
Heb gister windows xp opnieuw geinstalleerd. Omdat ik een probleem had met een rottig virusje. Naja ik installeer alles opnieuw download dan de drivers van met SB Live 5.1 kaart. Nu komt het probleem. Ik zou niet weten welke driver ik moet hebben.

SB Live Platinum 5.1
SB Live Player 5.1
SB Live Surround 5.1
SB Live Player 5.1 Bulk
SB Live 5.1 Digital

Toen koos ik maar voor 5.1 digital (d8 ik, allemaal dezelfde bestandsnaam) IK de boel installeren waarna een windows xp reboot volgde. Geen geluid er stond bij me audio schermpje: Sb Live 9700 ofzo. Naja ik de drivers er vanaf gepleurt toen reboot. En toen vond win xp me sb live 51 kaar ik d8 mooi klaar etc. Maar niks is minder waar. Ik starte me pc weer op, weer geen geluid. Nu snap ik het niet meer. en windows pakt me onboard geluids kaart. Weet iemand wat ik moet hebben? Ik heb best goed gezocht en vond het ook niet op de site waar ik me pc verkocht heb: klik

Er staat dus alleen Sound Blaster Live 5.1 PCI?

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:42
ik heb zojuist een een soundblaster live (HCC) 5.1 platinum gekocht....

Ik weet niet welke jij WEL moet hebben, maar je kan wel kijken welke je NIET moet hebben.
Heb je voorop je pc een DRIVE - IN, dan moet je de platinum 5.1 nemen, heb je die niet, dan blijven er 4 over :+

/dev/null

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:04
Jah bedankt next! :P (geen platinum dus)

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Welke drivers heb je al geprobeerd? :/ Als je geen drive hebt dan heb je de player dus probeer eens de drivers van de player ;)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
Dit is al zo vaak voorbijgekomen. Gewoon ff zoeken. Alle SB's zijn in principe aan elkaar gelijk, in die driver zitten alleen in sommige gevallen wat extraas gestopt. (vaak zal je zien dat je exact hetzelfde bestand download als je verschillende kaarten aanklikt)

Dit topic is gesloten.