Ik snap echt niet waarom jullie mensen bans geven. Ik bedoel je hebt op internet genoeg programma´s om ip bans te omzeilen. Verder kan je een twee drie een gratis email adres krijgen en dan hebt ik het niet over hotmail of yahoo. Vinden jullie dat niet een beetje tijdverspilling.
waarom een ip-ban? om iemand te laten zien dat die persoon niet ongewenst is.
genoeg programma's om een ander ip te krijgen??
ohja, hoe dan.. spoofen bedoel je zeker...
als je je ip spoofed kan je echt niet surfen over het web
genoeg programma's om een ander ip te krijgen??
ohja, hoe dan.. spoofen bedoel je zeker...
als je je ip spoofed kan je echt niet surfen over het web
Hij bedoelt hoogstwaarschijnlijk proxy's 
Als iemand echt ongewenst is dan moet je toch alle mogelijke maatregelen nemen?
[ Voor 52% gewijzigd door supakeen op 22-11-2002 18:31 ]
JvS in "User is gebanned maar voor alles?"
Lijkt mij slim om dit nog eens te lezen.
Meeste gratis adressen staan op een banlijst
.
Lijkt mij slim om dit nog eens te lezen.
Meeste gratis adressen staan op een banlijst
jep een proxy, maar das geen toolzmn schreef op 22 november 2002 @ 18:31:
Hij bedoelt hoogstwaarschijnlijk proxy's
en ik denk dat die proxy's ook snel genoeg geblokt worden.
misschien dat er zelfs al een paar geblokt zijn.
Waarom kijk ik altijd als eerste naar het profile van de topicstarter bij dit soort topics? 
* Chrasher krabt zich eens achter zijn oren.
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Chrasher schreef op 22 November 2002 @ 18:34:
Waarom kijk ik altijd als eerste naar het profile van de topicstarter bij dit soort topics?
Je bent niet de enige, ik kijk niet eens alleen naar het profile
Een IP-ban is gewoon om te voorkomen dat de betreffende user het niet nog verder verpest voor anderen. En dat ze dat kunnen omzeilen door bijvoorbeeld een nieuwe IP te nemen vind ik dat nog geen te vergeefse moeite (de IP-ban natuurlijk). Je maakt het ze namelijk wel een stuk moeilijker om iets uit te halen. (Nieuwe mail aanmaken, nieuw ip nemen, opnieuw reggen enzovoort)
The devil is in the details.
Ja kom zeg... 
Als mensen zich misdragen _hoort_ daar een sanctie op te staan, dat is overal zo. Je moet gewoon weten waar de grens ligt. En als je het te bont maakt kan je opzouten, lijkt me logisch.
* BreadFan vraagt zich af waarom ie dit zit uit te leggen aan iemand die claimt in 1974 geboren te zijn

Als mensen zich misdragen _hoort_ daar een sanctie op te staan, dat is overal zo. Je moet gewoon weten waar de grens ligt. En als je het te bont maakt kan je opzouten, lijkt me logisch.
* BreadFan vraagt zich af waarom ie dit zit uit te leggen aan iemand die claimt in 1974 geboren te zijn

Verwijderd
Ach, het feit dat jij er druk over maakt dat er IP bans zijn geeft toch wel aan dat het een effect heeft. Als ik je history bekijk lijk jij wel op een kruistocht tegen deze strafmaatregel.
Mijn stellingen:
- als het geen effect heeft, waarom maak jij je er dan druk om?
- als het wel effect heeft, waarom beweer je dan het tegendeel?
In elk geval denk ik dat je gewoon een vervelend zeurderig kloontje bent die heel moeilijk de realiteit kan accepteren. Bedenk: het enige wat je aan de wereld kunt veranderen is jezelf, en hopen dat de wereld mee verandert.
Mijn stellingen:
- als het geen effect heeft, waarom maak jij je er dan druk om?
- als het wel effect heeft, waarom beweer je dan het tegendeel?
In elk geval denk ik dat je gewoon een vervelend zeurderig kloontje bent die heel moeilijk de realiteit kan accepteren. Bedenk: het enige wat je aan de wereld kunt veranderen is jezelf, en hopen dat de wereld mee verandert.
Het enige wat ik zeg is dat het bannen van mensen weggooit tijd is omdat er zoveel programma´s zijn waardoor je er zo weer inkomt, ik maak met druk ik zie het als een fattoe !! en voor de mensen die het niet begrijpen je druk maken is iets anders dan je mening geven...
Zaken als meerdere uitroeptekens duidt enige 'drukte in de persoon' aan, dus wellicht maak je je wel druk.
Trouwens, wtf is een 'fattoe'
Trouwens, wtf is een 'fattoe'
Volgens mij maak jij je er drukker om dan je zegt.
Ohja, je bent erg l33t nu je jezelf unbanned hebt
I'm not worthy
Ohja, je bent erg l33t nu je jezelf unbanned hebt
dat zal je vies tegenvallen dan..Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 19:04:
Het enige wat ik zeg is dat het bannen van mensen weggooit tijd is omdat er zoveel programma´s zijn waardoor je er zo weer inkomt, ik maak met druk ik zie het als een fattoe !! en voor de mensen die het niet begrijpen je druk maken is iets anders dan je mening geven...
Er zijn genoeg vervelende mensen (die je dus een IPban wilt geven) die geen flauw idee hebben wat überhaupt een proxy is lijkt me zo.
Veel mensen (zoals ik) hebben ook een vast IP. Als ik dus een IP ban zou hebben en ik wil nog op GoT willen, zou het via een annonieme proxy moeten gaan.
Maarja, dat is qua snelheid wel even een flinke achteruitgang.
Dus voor een groot deel is een IP ban echt wel effectief
🌞🍃
LuNaTiC in "Beste Lunatic"Jaymz schreef op 22 november 2002 @ 19:06:
Ohja, je bent erg l33t nu je jezelf unbanned hebtI'm not worthy
Of zit ik je nou iets te vertellen wat je allaaaaang wist?

Nu heb ik een vraag, ik heb inmiddels al die andere topics gezien (van jou en een "ander")...
Ik ga nu een gevaarlijke vergelijking doen... even naar het echte leven toe vergelijken...
Iemand vermoord een persoon en dan (volgens jou beredernering) mag deze vrijuit gaan omdat het toch te veel tijd kost om hem achter de tralies te krijgen (en in zo'n geval durrt het echt wel een paar jaar)...
Klinkt dat logisch, ik denk het niet...
Ik zou zeggen, respecteer de beslissing van de GoT crew... en wil je toch er tegen in gaan, ga dan een modje/adje of whatever, mailen
Ik ga nu een gevaarlijke vergelijking doen... even naar het echte leven toe vergelijken...
Iemand vermoord een persoon en dan (volgens jou beredernering) mag deze vrijuit gaan omdat het toch te veel tijd kost om hem achter de tralies te krijgen (en in zo'n geval durrt het echt wel een paar jaar)...
Klinkt dat logisch, ik denk het niet...
Ik zou zeggen, respecteer de beslissing van de GoT crew... en wil je toch er tegen in gaan, ga dan een modje/adje of whatever, mailen
[ Voor 3% gewijzigd door White Dust op 22-11-2002 19:19 . Reden: typo's ]
Verwijderd
Ach ... een IP ban geven is vast een kwestie van een klik naar een admin pagina, een IP adres invoeren, een klik op een button, en in totaal max. 20 seconden geregeld. Ondertussen heb jij al minimaal 5 keer zoveel tijd gestoken in alle tekst die je over dit onderwerp heb getyped.Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 19:04:
/me haalt schouders op
Maar fijn dat we LA hebben om onze mening te gegeven, zodat we allebei ons ei kwijt zijn, ook al verandert daar niets door. Zullen we het daar dan maar bij laten?
Verwijderd
er zijn veel mensen met een vast IP dat klopt.. ( maar goed jij weet net zo goed als ik dat we binnen 2 tellen ons ip kunnen veranderen, maar daar gaat het niet om)DataBeest schreef op 22 November 2002 @ 19:11:
Veel mensen (zoals ik) hebben ook een vast IP. Als ik dus een IP ban zou hebben en ik wil nog op GoT willen, zou het via een annonieme proxy moeten gaan.
Maar snap het probleem niet helemaal. Een ip-ban zorgt er gewoon voor dat deze persoon minder makkelijk terug komt en vaak zijn de gene die worden geband niet de "slimste" mensen en zullen ze toch niet zo snel een ip veranderen.
Valt me trouwens wel op dat zulke topic's altijd door mensen met minder dan 10 posts wordt gemaakt. Zegt mij al genoeg, dat is een terug gekomen ban-user. Heb ook het idee dat er maar een kleine groep ( 2-3 personen) die steeds zulke topic's opent in LA. Schijnbaar hebben ze toch spijt van hun daden, of ze zijn erg boos..
Ik ben persoonlijk nooit gebaned omdat ik hier nooit kom(kan je navragen bij de moderators die kunnen het aan het ip-adres zien) maar iemand die ik ken is wel gebaned. En die komt vrolijk terug zonder daar veel moeite voor te doen daarom zeg ik laat dat bannen zitten. Voor de informatie de programma´s waar ik het over heb wisselen om de 2 seconde van ip-adres misschien dus om al die ip-adressen te bannen.Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 19:23:
[...]
er zijn veel mensen met een vast IP dat klopt.. ( maar goed jij weet net zo goed als ik dat we binnen 2 tellen ons ip kunnen veranderen, maar daar gaat het niet om)
Maar snap het probleem niet helemaal. Een ip-ban zorgt er gewoon voor dat deze persoon minder makkelijk terug komt en vaak zijn de gene die worden geband niet de "slimste" mensen en zullen ze toch niet zo snel een ip veranderen.
Valt me trouwens wel op dat zulke topic's altijd door mensen met minder dan 10 posts wordt gemaakt. Zegt mij al genoeg, dat is een terug gekomen ban-user. Heb ook het idee dat er maar een kleine groep ( 2-3 personen) die steeds zulke topic's opent in LA. Schijnbaar hebben ze toch spijt van hun daden, of ze zijn erg boos..
Verwijderd
Admirals: reken maar dat als dit zo doorgaat er een mooie brief naar Tiscali gaat. En die kunnen nog meer dan alleem maar een IP ban zetten 
Forummisbruik = exit.
9999 van de 10000 users snapt dat. De rest vertrekt maar
Forummisbruik = exit.
9999 van de 10000 users snapt dat. De rest vertrekt maar
Volgens mij kan je nog ergens anders dan bij tiscali een gratis email adres krijgen. En het lijkt me sterk dat je elke provider die gratis email adres een brief wil schrijven.
Verwijderd
Gelukkig mag je met emailadressen van gratis providers niet registreren.Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 20:00:
Volgens mij kan je nog ergens anders dan bij tiscali een gratis email adres krijgen. En het lijkt me sterk dat je elke provider die gratis email adres een brief wil schrijven.
Wat wel typisch is aan jouw posts is dat je wil doen voorkomen alsof administrators maar net zo goed de handen in de lucht kunnen gooien, omdat gebruikers altijd een manier zullen vinden om tegen de regels in te gaan.
Mijn vraag aan jou: waarom doe je dat? Vind je het tegen de regels in gaan goed? Wil je dat promoten? Heb je problemen met gezag in het algemeen?
In dat geval kan ik je best een lijst met telefoonnummers van het RIAGG geven, die je met dit soort problemen heel graag willen helpen ...
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 20:06 ]
En de lijst wordt na ieder misbruik bijgewerkt. Verwacht echt niet dat je hier nog erg lang mee kunt doorgaan.Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 20:02:
[...]
Gelukkig mag je met emailadressen van gratis providers niet registreren.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 20:00:
Alleen emailadressen van accounts welke voor betaald dient te worden kunnen als RegMail gebruikt worden
hm, je kan natuurlijk ook een gratis domein aanvragen en daarmee reggen...Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 20:08:
[...]
Alleen emailadressen van accounts welke voor betaald dient te worden kunnen als RegMail gebruikt worden
Verwijderd
Ik ken geen gratis domeinen waarebij je ook email forwarding krijgt of zelf DNS voor kan draaien. Zelfs al zou dat zo zijn, of al moet er slechts weinig of veel voor betaald worden, dan kan na een paar keer misbruik dat hele domein (bijv. lamer.gratisdomein.com), of desnoods zelfs het parent-domein (.gratisdomein.com) worden afgesloten.Azrael schreef op 22 november 2002 @ 20:10:
[...]
hm, je kan natuurlijk ook een gratis domein aanvragen en daarmee reggen...
laten we het er op houden dat ALLES te omzeilen is.Azrael schreef op 22 november 2002 @ 20:10:
[...]
hm, je kan natuurlijk ook een gratis domein aanvragen en daarmee reggen...
de crew doet er gewoon binnen grenzen van het redelijke, alles aan om iemand weg te krijgen. het is ook te overdrijven en precies uit te zoeken hoe iemand z'n bans kan omzeilen, maar ergens moet een grens getrokken worden.
die ene user die er tussen door glipt, so what, dat is dan jammer.
ergens houdt het ook een keer op natuurlijk.
en btw. hoe ziek moet je zijn om zulk gedrag te vertonen. kan het me haast niet voorstellen dat het vaak voorkomt.
Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!
Verwijderd
Hey jongens van tweakers, jullie snappen toch wel dat ie te slim voor jullie is.
Give it up guys
Give it up guys
Verwijderd
En voor deze opmerking heb jij je geregistreerd? Mijn hemel ... jij hebt echt tijd te veel.Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 20:24:
Hey jongens van tweakers, jullie snappen toch wel dat ie te slim voor jullie is.
Give it up guys
Zal wel een maatje van hem zijn ofzoVerwijderd schreef op 22 november 2002 @ 20:28:
[...]
En voor deze opmerking heb jij je geregistreerd? Mijn hemel ... jij hebt echt tijd te veel.
(En die post vind ik nou niet echt kloppen... Hij te slim? Hij wordt helemaal de grond in gestampt

Verwijderd
De grond ingestampt?MaRc0 schreef op 22 november 2002 @ 20:29:
[...]
Zal wel een maatje van hem zijn ofzo
(En die post vind ik nou niet echt kloppen... Hij te slim? Hij wordt helemaal de grond in gestampt)
Volgens mij wordt het hier voor hem opgenomen hoor
groetjes Alwin
Ik bedoel de topicstarter (die wordt door de twiekertjes in de grond gestampt)Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 20:31:
[...]
De grond ingestampt?
Volgens mij wordt het hier voor hem opgenomen hoor
groetjes Alwin
[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 22-11-2002 20:32 ]
Verwijderd
Ik vind het getuige van enige schoonheid en goede inzet dat ie het zo opneemt voor z'n vriendin
Uit een gevangenis kun je ontsnappen, maar da's geen reden om mensen dan maar niet meer op te sluiten. Je moet gewoon iets doen, en voor de gemiddelde internetter is een IP-ban al aardig lastig.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ik vind het getuigen van een slechte smaak in vrouwen ... maar ja, wie ben ik ...Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 20:34:
Ik vind het getuige van enige schoonheid en goede inzet dat ie het zo opneemt voor z'n vriendin
Denk je soms dat wij niet weten dat hetgeen jij beschrijft mogenlijk is ? En daarnaast, omdat er mensen zijn die dat kunnen is IP-bannen zinloos, dus moeten we jouw maatje maar unbannen ?
Jouw maatje had het nooit zover moeten laten komen in the first place
Volgens mij zit iemand allemaal cloontjes aan te maken en dan hier te posten, want iedere keer posten er mensen met maar 1 post en geen informatie ingevuld etceteraVerwijderd schreef op 22 November 2002 @ 20:45:
Ik vindt dat Admirals groot gelijk heeft. Admirals for president.

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 22-11-2002 20:48 ]
Erg veel nieuwe users in dit topic die zich ermee bemoeien....
Wat sommige mensen wel niet doen om een vriendin te krijgenVerwijderd schreef op 22 november 2002 @ 20:34:

effe offtopic? waarom heb ik nog wel een hotmail adres.. was dit beleid 2 jaar geleden er nog niet? kan ik mijn email adres ook veranderen op een makkelijke manier?
Ja zoiets lijkt mij wel.. Maaruhh jij hebt 20 posts per dag.. dat is wel erg veelMaRc0 schreef op 22 November 2002 @ 20:47:
[...]
Volgens mij zit iemand allemaal cloontjes aan te maken en dan hier te posten, want iedere keer posten er mensen met maar 1 post en geen informatie ingevuld etcetera
[ Voor 29% gewijzigd door smaij op 22-11-2002 20:52 ]
Verwijderd
Volgens mij ben jijzelf ook een kloonMaRc0 schreef op 22 november 2002 @ 20:47:
[...]
Volgens mij zit iemand allemaal cloontjes aan te maken en dan hier te posten, want iedere keer posten er mensen met maar 1 post en geen informatie ingevuld etcetera

Verwijderd
Inderdaad jullie moeten hem unbannen zodat hij zonder hulp middelen hier kan terug komen. Zodat er van twee kanten geen tijdverspilling is.Jaymz schreef op 22 November 2002 @ 20:46:
Denk je soms dat wij niet weten dat hetgeen jij beschrijft mogenlijk is ? En daarnaast, omdat er mensen zijn die dat kunnen is IP-bannen zinloos, dus moeten we jouw maatje maar unbannen ?
Verwijderd
Van Admirals heb ik vernomen dat jullie haar zomaar voor wat offtopic reacties hebben ge ip banned.Jaymz schreef op 22 November 2002 @ 20:46:
Ik denk dat jij met al je cloontjes een beetje dit forum aan het verzieken zijnVerwijderd schreef op 22 november 2002 @ 20:51:
[...]
Inderdaad jullie moeten hem unbannen zodat hij zonder hulp middelen hier kan terug komen. Zodat er van twee kanten geen tijdverspilling is.
Verwijderd
Ach, aan de stemmen in dit topic gezien voer je een kansloze strijd ... maar ja, je moet wat op je vrijdagavond he ... kloontjes maken ofzo.Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 20:45:
Ik vindt dat Admirals groot gelijk heeft. Admirals for president.
Waarom heeft hij het dan zover laten komen dat wij naar een IPban hebben gegrepen, dat doen we over het algemeen niet zomaarVerwijderd schreef op 22 november 2002 @ 20:51:
[...]
Inderdaad jullie moeten hem unbannen zodat hij zonder hulp middelen hier kan terug komen. Zodat er van twee kanten geen tijdverspilling is.
Verwijderd
ExactlyVerwijderd schreef op 22 november 2002 @ 20:51:
[...]
Verwijderd
Objection your honor ... hear say ...Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 20:52:
[...]
Van Admirals heb ik vernomen dat jullie haar zomaar voor wat offtopic reacties hebben ge ip banned.
Verwijderd
Ik denk eerlijk gezegd dat de strijd pas ophoud als de onterechte IP ban wordt opgeheven.
Want ik neem aan dat jullie hier ook niet op zitten te wachten
Woei, Tiscali is stoerder dan je wellicht zou denken. Tiscali kan namelijk jouw internetaansluiting afkappen wegens abuse.Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 20:00:
Jij (jullie)zal het eerder zat zijn dan ons hoor.Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 20:58:
Ik denk eerlijk gezegd dat de strijd pas ophoud als de onterechte IP ban wordt opgeheven.
[ Voor 26% gewijzigd door bazs2000 op 22-11-2002 21:00 ]
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je door iemand te bannen ervoor zorgt dat degene echt vervelend gaat doen terwijl het eerst best wel mee viel maar het is aan jullie. Jullie vinden het blijkbaar leuk anders hadden jullie hem allang unbanned.Jaymz schreef op 22 November 2002 @ 20:54:
[...]
Waarom heeft hij het dan zover laten komen dat wij naar een IPban hebben gegrepen, dat doen we over het algemeen niet zomaar
Verwijderd
Nee slimmerd, je kan je ook registreren als je een kabelaansluiting hebtbazs2000 schreef op 22 november 2002 @ 20:58:
[...]
Woei, Tiscali is stoerder dan je wellicht zou denken. Tiscali kan namelijk jouw internetaansluiting afkappen wegens abuse.En ja, je kan ergens anders nog wel aan een gratis emailadres komen maar wat heb je eraan als je geen internet hebt?
[...]
Jij zal het eerder zat zijn dan ons hoor.
Bemiddelaar@tweakers.net is en blijft de beste weg hoor.Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 20:58:
Maargoed waarom we IPbannen is je uitgelegd, en onterechte bans enzo bespreken we niet @ LA daar is de bemiddelaar voor
Ergo: Dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.