Ok net op de beurs een point of view geforce 4 4200TIPro gekocht. nu heb ik hem hier geinstalleerd, alles ziet er ok uit tot ik de detonator drivers installeer. dan is er opeens een vierkantje bij mijn muis bestaande uit paarse strepen en de achtergrond heeft allemaal strepen. de rest van windows ziet er wel helemaal normaal uit. Ik heb 2 schermen aangesloten en dit ziet er zo uit op beide schermen ziet het er zo kut uit. heb ff fifa 2002 geprobeerd(1e spelletje wat voor handen was) en daar zijn bepaalde delen zoals de score ook met strepen en de rest van het veld is normaal.
Kan iemand misschien zeggen wat ik fout doe. op het 1e gezicht lijkt het een softwareprobleem.
Specs:
amd tbird 1000@200fsb
ecs-k7s6a
winXP prof(zonder sp1)fresh install
256 ddr
creative 5.1
realtec nic
300 watt voeding
bios instellingen:
agp aperture size : 256(Ga ik gauw ff 128 van maken)
agp op 4x
rest op autodetect
edit: de kleuren van de strepen van het blokje bij de muis passen zich aan aan de achtegrond kleur is die blauw dan zijn zij lichtpaars is hij paars zijn ze groen/blauw etc
Kan iemand misschien zeggen wat ik fout doe. op het 1e gezicht lijkt het een softwareprobleem.
Specs:
amd tbird 1000@200fsb
ecs-k7s6a
winXP prof(zonder sp1)fresh install
256 ddr
creative 5.1
realtec nic
300 watt voeding
bios instellingen:
agp aperture size : 256(Ga ik gauw ff 128 van maken)
agp op 4x
rest op autodetect
edit: de kleuren van de strepen van het blokje bij de muis passen zich aan aan de achtegrond kleur is die blauw dan zijn zij lichtpaars is hij paars zijn ze groen/blauw etc
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 18:23 ]