Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Intresse IA van deze kast?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Deze noname kast zag ik toevallig pas staan, ik heb geen ID wat het merk is maar hij ziet er wel gelikt uit.

IK heb het over deze kasten:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/AB004010_PRO_A.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/AB004020_PRO_A.jpg

Er is er ook een in het zilver/grijs. (Die heb ik gezien, ziet er echt strak uit.)
Het speciale aan deze kast is dat dat wat je bovenaan ziet een mooi vormgegeven handvat is. De power en reboor knop zitten ook bovenop.
Het lijkt mij een superhandige kast om mee te nemen naar een LAN.

Als er veel intresse is zal ik proberen er eentje te vinden en er foto's van te maken.

(Even voor de duidelijkheid, dat 'uitstulpingje aan de bovenkant loopt dus door tot achter en is bedoeld als handvat. Ziet er mooi uit en is erg stevig (even getest natuurlijk >:) ))

Deze kast kost waarschijnlijk tussen de 70 en 80 euro.

Verwijderd

ze zijn niet echt duur, maar om nou te zeggen dat ze mooi zijn... nee niet echt

Verwijderd

zeker lijpe shit :P

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10 09:40

Wietse

¯¯¯¯¯

Heb deze zien staan bij PCL Computers in rotterdam...stelt niet erg veel voor en hij is volledig van plastic... :)

Verwijderd

Dat zijn toch die kasten met een fan aan de bovenkant en daar een handvat overheen ??

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 18:20 ]

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vind m er ook een beetje goedkoop uitzien...
Nee voorlopig hou ik t bij mijn eigen no-name kast

Verwijderd

mmm die kast heeft een vriendje van mij... Hij valt echt heel errug tegen!!! niet zomooi als op die foto...

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Uhm, ik denk dat jullie een andere bedoelen, hij is namelijk in het echt veel en veel mooier dan op deze foto's. Ik zal maandag wel even gaan kijken of hij er nog staat en dan met een geleende digicam even wat foto's maken.

Shaggy, er zit geen fan aan de bovenkant, bij de kast die ik heb zien staan zit er wel standaard een aan de zijkant. (Op deze pics niet...)

Ennuh, hij is inderdaad van plastic aan de voorkant, maar wat is daar mis mee? Lijkt me logisch dat die ronde vormen van plastic zijn, andere matrialen zijn nogal duur om zo te vormen.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Dat zijn standaard ropla (sweex) Carry Case (Grey and Blue), gewoon in NL te koop. Tip: koop hem niet, hij is erg zwaar, en het USB klepje breekt af!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Ook voor een animocheck moet je toestemming hebben. Mail alle gegevens zoals die vereist zijn (zie faq) maar naar Phreak. (Phreak@tweakers.net]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.