Eeuwige n00b
Als je naar de statistieken pagina gaat op Tweakers.net en dan een willekeurig garfiekje bekijkt dan zie je -als je heeeel goed kijkt- dat de grafieken niet meer zijn bijgewerkt sinds woensdag 20 november 2002 15:40 uur. Dat is het probleem denk ik.
yep... of we moeten met React 1.7.0 zo weinig data genereren dat het niet tevoorschijn komt...
Eeuwige n00b
Ik weet alleen niet of dit wel aan de GoT-update ligt, op dat moment was de load op artemis _erg_ hoog, dus de kans is groot dat Femme gewoon de stats tijdelijk uitgezet had.
En met de drukte vanwege de HCC zal ie er dan nog niet aan toe gekomen zijn de boel weer aan de gang te schoppen en in de gaten te houden.
En met de drukte vanwege de HCC zal ie er dan nog niet aan toe gekomen zijn de boel weer aan de gang te schoppen en in de gaten te houden.
Ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom hij plotseling is gestopt met het updaten van de voorgebakken grafiekjes. De stats worden nog wel steeds gelogd (probeer maar eens de grafiekgenerator).
cron job (of een andere manier die jullie gebruiken om die grafieken te bakken) gestopt of vastgelopen 
Tis niet zo belangrijk, het is maar dat ik me gek kan staren naar die stats..
Tis niet zo belangrijk, het is maar dat ik me gek kan staren naar die stats..
Eeuwige n00b
Het was een DNS probleempje. De grafiekjesbakker wordt aangeroepen via een URL, maar als die URL niet bereikbaar is worden de grafiekjes niet opnieuw gemaakt.
Pagina: 1