Voltage Adapter Lexmark X83

Pagina: 1
Acties:

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 22:28
Hoi Allen,

Goed wezen shoppen bij de hcc? Of moet je nog gaan? Mijn vriendin heeft een lexmark X83 gekocht alleen... Helaas geen adaptor erbij. Heb op internet al gezocht maar het enige wat men aangeeft is dat je maar een spare part bij lexmark moet kopen. Ik heb even achter op gekeken maar daar staat op 30VDC betekend dat dat er een 30 volt op moet?

[ Voor 3% gewijzigd door ge-flopt op 22-11-2002 17:24 . Reden: Fijne vriendin die alles veranderd ]

Verwijderd

Voor mijn zus heb ik hetzelfde apparaat aangeschat, maar ook daar zat geen adapter bij. Volgens mij moet er inderdaad een 30 volts-adapter op worden aangesloten, maar waar haal je dat vandaan :) Als je intussen wat gevonden hebt, dan wil ik het graag weten.

Verwijderd

hallo....... er gaat inderdaad 30 volt op.......je moet alleen ff loeren hoeveel mA hij gebruikt
zal waarschijnlijk in A weergegeven worden...
gewoon dat ding meenemen naar een zaak waar ze adapters verkopen en die kan je helpen
doen wij namelijk ook altijd ff voor onze klanten :P

Verwijderd

mental_power: ik geloof dat 't 0,8 A was uit m'n hoofd, dus dat is nog wel te doen. Het klinkt alsof je in een zaak werkt waar dat soort elektronica verkocht wordt, mag ik vragen waar dat is ? :)

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:11

almightyarjen

When does the hurting stop?

Ik verkoop die dingen. Als jullie ff contact met mij opnemen kan ik jullie een tel.nummer geven waar je onderdelen van Lexmark kan bestellen. Of dat ook voor particulieren is weet ik niet, it's worth a shot! arjenhartsuiker@hotmail.com :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• ge-flopt
Heb inmiddels via Lexmark een nieuwe adapter aangevraagd. Gaat via een ander bedrijf, morgen binnen 17,50 euro viel wel mee vond ik.

PS: 0.83 A is het..

[ Voor 9% gewijzigd door ge-flopt op 26-11-2002 16:35 ]

Verwijderd

ge-flopt: hoe heb je dat geregeld ? via het telefoonnummer van arjen of op een andere manier ? :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2002 08:37 . Reden: arjen, niet arjan 8)7 ]

• ge-flopt
Ik heb lexmark gebeld en zij hebben mijn nummer doorgeven aan een leverancier die ook aan particlieren leverd. Vandaag of morgen krijg ik het geheel binnen dan post ik wel verdere info
Pagina: 1