Omdat ik de laatste tijd steeds van die vervelende meldingen kreeg dat m'n harddisk bijna vol was, heb ik een nieuwe aangeschaft. ( De Maxtor 120GB Fluid Bearring! Diamond Max 9 Plus)
Omdat ik nog veel gegevens had staan op mijn oude hardeschijf (Maxtor 80GB (Fluid Bearring! 7200rpm) wilde ik die harddisk na de nieuwe ingebouwd te hebben gebruiken om de data over te zetten op de nieuwe.
Als ik in Windows verkenner ga kijken,zie ik een C:\ schijf (dit is de 120 GB) en een F:\ (de oude 80 GB)
Dit is raar, want ik had m'n oude schijf verdeeld in 2 partities.
Zodra ik op die F:\ klik, vraagt Windows of ik die hardeschijf wil formatteren
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen, zodat ik gewoon netjes de data kan overzetten ?? ( in HETZELFDE systeem )
System Specs.
AMD XP 2100 +
512 MB RAM DDR PC2100
ATI Radeon 8500 LE
Maxtor 120GB Fluid Bearring! Diamond Max 9 Plus 7200RPM
Maxtor 80GB Fluid Bearring! 7200RPM
Conf.
120GB schijf op Primary Master
80 GB harddisk op Secundary Master
Als ik nog iets vergeten ben, dan moet je dat maar ff laten weten
Omdat ik nog veel gegevens had staan op mijn oude hardeschijf (Maxtor 80GB (Fluid Bearring! 7200rpm) wilde ik die harddisk na de nieuwe ingebouwd te hebben gebruiken om de data over te zetten op de nieuwe.
Als ik in Windows verkenner ga kijken,zie ik een C:\ schijf (dit is de 120 GB) en een F:\ (de oude 80 GB)
Dit is raar, want ik had m'n oude schijf verdeeld in 2 partities.
Zodra ik op die F:\ klik, vraagt Windows of ik die hardeschijf wil formatteren
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen, zodat ik gewoon netjes de data kan overzetten ?? ( in HETZELFDE systeem )
System Specs.
AMD XP 2100 +
512 MB RAM DDR PC2100
ATI Radeon 8500 LE
Maxtor 120GB Fluid Bearring! Diamond Max 9 Plus 7200RPM
Maxtor 80GB Fluid Bearring! 7200RPM
Conf.
120GB schijf op Primary Master
80 GB harddisk op Secundary Master
Als ik nog iets vergeten ben, dan moet je dat maar ff laten weten