[ZOO TYCOON]MarineExpansion, geen filter

Pagina: 1
Acties:

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:03
hallo spielerij vrienden,
Mijn broertje heeft Zoo tycoon marine mania gekocht. Nu moet je een bassin bouwen en daar kunnen dieren in. Je hebt echt ook een filter nodig, anders wordt het vies.
Nu is het probleem dat ik geen filters kan vinden !! Ik heb de tutorial zelf even gespeeld en daar wordt uitgelegd hoe het werkt met filters. Dan gaat het ook goed, maar als je in een gewone game zit zijn de filters niet beschikbaar. Ik ga dan hetzelfde te werk als in de tutorial. bassin > vis > planten > vis blij.. dan kan je in de tutorial een filter/pomp kopen, maar in een normale game dus niet.

Wie weet een oplossing voor dit probleem ?
Ik heb met microsoft gebeld en zo'n gast die ik aan de telefoon had werd alleen maar aggresief, dus daarom kom ik ff uit de doc hierheen ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
Nogal een vaag probleem en dat die operator agressief werd is ook niet echt goed :D
Heb je alles al nagekeken waar het zou kunnen zitten? Want misschien is het niet hetzelfde als in de tutorial.

The devil is in the details.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Ik ben geen Zoo Tycoon pro ofzo, ik heb het ooit eens 5min gespeelt.
Maar was het niet zo dat je eerst dingen moet researchen :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
M@NIC schreef op 22 November 2002 @ 18:39:
Ik ben geen Zoo Tycoon pro ofzo, ik heb het ooit eens 5min gespeelt.
Maar was het niet zo dat je eerst dingen moet researchen :?
Dat zou ook nog eens kunnen ja :)
Dat je de filter eerst moet verdienen/ontdekken voordat je die zou kunnen gebruiken.
(Dit soort dingen kan je ook wel in de handleiding vinden lijkt mij)

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 22-11-2002 18:47 ]

The devil is in the details.

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
hier al eens gekeken? http://www.microsoft.com/...n/marinemania/default.asp
en verder kan je google nog gebruiken. zoek maar eens op zoo tycoon. dan komen er verschillende links,zoals de officiële,maar ook van fansites.

specs