888 voor ondertiteling
PHP 4.3 is bezig met de eerste RC, de tweede komt waarschijnlijk volgende week. Niet al te lang daarna zou er een final moeten komen. 4.3 zou dus niet zo heel erg buggy meer moeten zijn.
Rustacean
volgens mij wel
ik krijg mn apache niet eens meer aan de praat onder windows !
ik krijg mn apache niet eens meer aan de praat onder windows !
888 voor ondertiteling
Of misschien probeer je Apache 2 in combinatie met PHP te installeren? Het is goed mogelijk dat dat niet geheel vlekkeloos werkt. Gebruik Apache 1.3.27 in plaats daarvan.
Rustacean
apache 1.3.27 onder windows met php 4.3.0rc1
888 voor ondertiteling
Verwijderd
Dat is gewoon de manier waarop de PHP Release Policy werkt. Wanneer er een CVS branche wordt aangemaakt voor een release candidate (RC1, RC2 volgt uit RC1, RC3 volgt uit RC2, etc) wordt de zgn. HEAD branche ook geupdate naar de volgende versie. CVS HEAD, of current-cvs heeft nu dus versie 4.4.0-devRamoonus schreef op 22 November 2002 @ 16:59:
Kijk ik ff op de snaps pagina van php.net, zie ik dat versie 4.4.0 er al aan komt
zo he dat gaat hard! Versie 4.2.4 is nog niet klaar , 4.3.0 zit vol met bugs en daar komt de volgende al.
URL : http://snaps.php.net
toch dom ?
de 4.3 is nog niet eens af
de 4.3 is nog niet eens af
888 voor ondertiteling
Verwijderd
Zit Zend 2 al in PHP 4.3 of komt dat pas later? Ik hoor hier nl allemaal elkaar tegensprekende berichten over en aangezien er al mensen zijn die het gebruiken...
Er zijn in ieder geval versies te verkrijgen van 4.2. met ZE2, en er werd over gepraat om bij 4.3 ook een echte release te doen van een versie met ZE2.Verwijderd schreef op 23 November 2002 @ 15:13:
Zit Zend 2 al in PHP 4.3 of komt dat pas later? Ik hoor hier nl allemaal elkaar tegensprekende berichten over en aangezien er al mensen zijn die het gebruiken...
Rustacean
ik gebruik het lekker onder php 4.2.3
888 voor ondertiteling
Het gaat er meer om dat bepaald is wat er in versie 4.4 komt te zitten. Dat wordt allemaal redelijk lang van te voren bepaald..
Nu 4.3 bijna klaar is en daar aan features niks meer aan wijzigd, kunnen ze dus voor nieuwe features aan 4.4 werken.
OK
[ Voor 100% gewijzigd door Ramoonus op 04-12-2002 09:32 ]
888 voor ondertiteling
Ramoonus schreef op 24 november 2002 @ 10:10:
ik snap niet waarom ze 4.3 niet eerst afmaken.
Ik dacht dat het duidelijk was.. nog maar wat uitgebreider dan:
4.3 is feature-complete en daar wordt volgens mij alleen nog aan stabiliteit en bugs gewerkt.. En daar heb je niet het hele development team voor nodig. Je kan niet met zn allen aan dezelfde bugs werken.
Andere developers zijn dus al bezig met features voor toekomstige releases op de roadmap, zoals 4.4. Of met grote wijzigingen of nieuwe features misschien zelfs al 4.5.
Bovendien staat een versie beheer systeem als CVS toe dat de bugs die nog worden gefixt tussen bijv. 4.3RC1 en 4.3 final weer worden samengevoegd met de nieuwe ontwikkelingen van 4.4
Een groepje mensen besluit dus alvast aan de volgende versie te gaan werken terwijl een ander groepje zorgt dat er een goeie 4.3 te voorschijn komt. Dat doen ze om dat dat het prettigste werkt en je zo geen onnodige vertraging oploopt.
Een groepje mensen besluit dus alvast aan de volgende versie te gaan werken terwijl een ander groepje zorgt dat er een goeie 4.3 te voorschijn komt. Dat doen ze om dat dat het prettigste werkt en je zo geen onnodige vertraging oploopt.
|_____vakje______|
PHP 4.3.0RC3 Released
[11-Dec-2002] PHP 4.3.0RC3 is out. This will be the last release candidate before the final release. From this point on, only crash and showstopper bugs will be fixed. Your help with thouroughly testing this RC is much appreciated.
[11-Dec-2002] PHP 4.3.0RC3 is out. This will be the last release candidate before the final release. From this point on, only crash and showstopper bugs will be fixed. Your help with thouroughly testing this RC is much appreciated.
888 voor ondertiteling
Jaja we geloven het wel na 8 maanden. Mensen die interesse hebben in de nieuwste versie bezoeken www.php.net zelf maar ff.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()