[My.tnet Abo] Full i.p.v. Extra

Pagina: 1
Acties:

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb vandaag een Extra abo afgesloten op de HCC (zonder automagische incasso zut, 12 maanden, 33 euro) maar nu ik thuis ben blijkt het dat ik ineens een Full abo heb :o. Een klein foutje dus? (het leek me wel netjes om 't te melden)

Verder had ik gevraagd op de HCC of die forwarders alleen voor full abo's zijn, ik bregreep dat dat zo was, dus ik heb geen email-forward zut ingevult, kan ik dit nog wijzigen? (in de FAQ staat dat een Extra-eigenaar ook max. 3 email-forwarders krijgt).

En als laatste :P; in de FAQ staat dat ik ook nog een speciaal forum moet kunnen zien ala A61, nu zie ik die dus niet :o. Is 'ie d'r nog niet oid?

[ Voor 15% gewijzigd door Laurent op 22-11-2002 16:37 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Net AntonT (weer) gebeld :P. Het kan op de HCC ff niet opgelost worden, maar zal zo snel mogelijk geregeld worden door iemand met databasetoegang. Die kan dan ook meteen de mailforwarders voor je invullen, dus als je hier even je keuze's op wil geven dan komt dat in orde :).

Dat dat forum nog niet werkt klopt.

[ Voor 7% gewijzigd door Wouter Tinus op 22-11-2002 16:43 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:14

Jaymz

Keep on moving !

't forum ister wel. Ik heb alleen geen idee hoe de acces ertoe geregeld wordt / gaat worden en wanneer :)

• Laurent
  • Niet online
Woei :)
Forwarders; aikeleer@tweakotine.net, aikeleer@mytweakers.net, lauriepaurie@mytweakers.net -> aikeleer@xs4all.nl :) (zoiets zal wel ok zijn :))

Ah, ok, ik kreeg dat laatste ook net te horen over IRC van Robin Vreuls.
Jaymz schreef op 22 november 2002 @ 16:44:
't forum ister wel. Ik heb alleen geen idee hoe de acces ertoe geregeld wordt / gaat worden en wanneer :)
Het forum bestaat al idd, alleen ze zijn d'r nog mee bezig :o

[ Voor 50% gewijzigd door Laurent op 22-11-2002 16:55 ]

• Laurent
  • Niet online
*schopje* O-)
Is er al iemand met DB-toegang te vinden? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Laurent op 25-11-2002 19:07 ]

Verwijderd

Heeft er al iemand t.net © email forwarders (tm) _/-\o_ ?

m'n abo werkt wel helemaal maar m'n forwarders niet :?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je abo werkt pas vanaf 1-12 volledig. Dus dan zullen de forwarders ook wel werken denk ik. Net als de andere features trouwens die het nu nog niet doet. :)

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:29

AntonT

One Ton!

Ik ben weer even 2 dagen beschikbaar. Ik wil er morgen graag naar kijken maar of ik het onthoud weet ik niet. Als je me even mailt (anton@tweakers.net) komt het zeker in orde. ;)
Pagina: 1