• PijnJoh
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik overweeg de aanschaf van de genoemde autoradio, maar ik heb nog een klein vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden! :?

Ik hoop dus dat een van jullie mij van een antwoord kan voorzien: Als de MP3 info langer is als 8 tekens, is het dan mogelijk om de tekst te laten scrollen? Zit hier ondersteuning voor in/op de radio?

De JVC KD-LH7R schijnt dit namelijk wel te kunnen en dat is ook een alternatief. Bovendien is deze laatste ook nog goedkoper.... :)

Alvast bedankt!

Sjesus...

Verwijderd

Volgens scrollen ze automatisch.

Verwijderd

ja, gaat bij beide automatisch. Vind de JVC iets beter en degelijke maar das persoonlijk natuurlijk

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Ik heb de JVC KD-LH7R nu 2 weken in mijn auto zitten en hij bevalt perfect!
ik wil je die echt aanraden en hier ff een paar puntjes waarom ik em gekozen heb:

-JVC geeft 3 jaar volledige garantie in tegenstelling tot 1 jaar met andere fabrikanten.
-Hij is in de consumentengids als beste koop aanbevolen.
-volume regeling is een draaiknop waar je fijn een goeie slinger aan kan geven. veel beter dan die irritante drukknoppen op die kenwood.
-afstandsbediening
-een extra ISO connector met losse snoertjes eraan voor oudere auto's zonder ISO aansluiting. deze word bij andere autoradio's niet meegeleverd en moet je er dus apart bijkopen.

Verwijderd

Zelfs mijn "oldskool" Kenwood MP6090R (volgens mij de eerste generatie mp3 speler) scrolt automagisch, en dat kan ingesteld worden in het menu, automatisch scrollen of handmatig scrollen...

Verwijderd

die zal waarschijnlijk de tekst wel kunnen scrollen hoor...
het enige nadeel van die mp3 radio's is dat ze binnen nummers zo verrekte traag kunnen door- en terugspoelen :(

ik heb zelf ook die kd-lh7r en hij bevalt voor de rest prima :9~
Pagina: 1