typ in the console timrefresh in
dan draait je player een rondje en telt het aantal fps
dan draait je player een rondje en telt het aantal fps
ik dacht ff dat je zei: "first person shooter in Half-Life?"
"I sit in my room and imagine the future."
Kijk en dat is nou Precies wat ik zocht !!!!
erg bedankt !!!!!!!!!!!!!!
erg bedankt !!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Dat laggen ligt aan je PC... 
Bij mij nergens last van als ik em aan heb
Toch altijd 99,9 (meer kan HL niet meten)...
Toch altijd 99,9 (meer kan HL niet meten)...
net_graph lagt, hoe je het ook bekijkt het lagt. Je merkt het alleen niet als je met T1 zit ofzo anders dus wel. (lag heeft weinig met je pc van doen, die zijn allebei voor half-life dik in orde).
Je zegt net_graph 3 lagt, zegt het dan dat het lager is of geeft het gewoon veel fouten.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
lag is met een d
ik lag
jij lagd
wij laggen
toch?
ik lag
jij lagd
wij laggen
toch?
met papier mache kun je alles maken!!
Maakt niet uit hoe je lag schrijft....tis en blijft irri 
en ik speel met net_graph uit, ze laggen allemaal
en ik speel met net_graph uit, ze laggen allemaal
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 20:21 schreef Sn@ke het volgende:
Toch altijd 99,9 (meer kan HL niet meten)...[/quote]dat komt gewoon door vsync hoor, laat me raden jij speelt HL op een monitor die op 100 Hz. refresh rate staat?
Toch altijd 99,9 (meer kan HL niet meten)...[/quote]dat komt gewoon door vsync hoor, laat me raden jij speelt HL op een monitor die op 100 Hz. refresh rate staat?
HL kan gewoon niet meer als 99,9 fps laten zien (beperking engine), Vsync staat uit, monitor op 85Hz
Net-graph 3 doet mij niet laggen ofzo...
Ik heb trouwens voor CS mijn FPS op 60 max gezet, heeft toch geen zin om meer fps te hebben, en het vergt alleen maar meer info van de server, dus meer lag misschien, etc...
En die 60 fps haal je meestal wel constant met een Geforce 2
Ik heb trouwens voor CS mijn FPS op 60 max gezet, heeft toch geen zin om meer fps te hebben, en het vergt alleen maar meer info van de server, dus meer lag misschien, etc...
En die 60 fps haal je meestal wel constant met een Geforce 2
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 23:25 schreef TAG_Speedy het volgende:
HL kan gewoon niet meer als 99,9 fps laten zien (beperking engine), Vsync staat uit, monitor op 85Hz :)[/quote]dat wist ik niet...
ik heb namelijk wel vsync aan, en monitor draait op 100 Hz. vandaar
wel bedankt, nu ben ik weet wat wijzer...
HL kan gewoon niet meer als 99,9 fps laten zien (beperking engine), Vsync staat uit, monitor op 85Hz :)[/quote]dat wist ik niet...
ik heb namelijk wel vsync aan, en monitor draait op 100 Hz. vandaar
wel bedankt, nu ben ik weet wat wijzer...
Pagina: 1