Bracket met I/O aansluitingen / memory card readers

Pagina: 1
Acties:

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:49
De nieuwe ALDI PC heeft zo'n mooi bracket met o.a. Flashcard, compactflash readers, USB, FireWire, Gameport, geluid en video out aansluitingen. Is zo'n bracket ook los te krijgen? Of heb je hier een speciaal moederbord voor nodig? Ik ken ze wel met alleen memory card readers, maar m.n. de combinatie van card readers en USB/Firewire vind ik mooi, welk merk biedt dit?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52
Mycom heeft een Apacer memory card reader in het assortiment. Dit is een kastje ter grootte van een diskettestation (wordt aangesloten met behulp van een interne USB-kabel), die compactflash, memorystick en nog 4 andere cardformaten kan lezen en beschrijven. Prijs van het apparaatje is € 27,50.

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:48
Ik zag dat ze tegenwoordig ook in MyCom systemen geleverd worden. Dus daar zullen ze ook wel verkocht worden.

-

Verwijderd

SunRise heeft ze... Kijk anders nog ff rond op de HCC... heb ze daar op diverse plekken gezien :+

• Dr. Strangelove
Ik weet dat ze ze hebben met verschillende soorten card readers, ik heb zelf zo'n ding. Maar wat ik zoek is een bracket met card readers EN USB, Firewire, geluid etc. poorten.

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Schop.
Zelfde vraag, interner (3.5") 6-in-1 kaartlezers zijn er zatte vinden, maar ik ben er nog geen tegengekomen die ook een usb-aansluiting op het frontje heeft. Het lijkt me dat de fabrikanten een flinke steek laten vallen. Het zijn toch altijd USB kaartlezers, dus hoe moeilijk kan het zijn om ook even een aansluiting voor thumbdrives te maken? toch weer extra functionaliteit.
Heeft iemand al ergens een kaartlezer gezien met usb?

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

• RolandWitvoet
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.provantage.com/FullSize/DELK154.JPG
Ik zie best ruimte voor een rijtje usb-poorten.
Natuurlijk is het geen probleem om het zelf te maken, ik heb er zelf al eentje in mijn hdd-bracket gemod, maar het zou makkelijker zijn als het er al standaard in zit, het is tenslotte al een USB-apparaat, dus zo moeilijk kan dat toch niet zijn?. Scheelt toch weer een kabel door je pc en het zou zelfs meteen een hubje kunnen zijn zodat je meerdere thumbdrives/mp3-spelers/fotocamera's tegelijk kunt inpluggen.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Verwijderd

RolandWitvoet schreef op 03 February 2003 @ 00:18:
[afbeelding]
Ik zie best ruimte voor een rijtje usb-poorten.
Natuurlijk is het geen probleem om het zelf te maken, ik heb er zelf al eentje in mijn hdd-bracket gemod, maar het zou makkelijker zijn als het er al standaard in zit, het is tenslotte al een USB-apparaat, dus zo moeilijk kan dat toch niet zijn?. Scheelt toch weer een kabel door je pc en het zou zelfs meteen een hubje kunnen zijn zodat je meerdere thumbdrives/mp3-spelers/fotocamera's tegelijk kunt inpluggen.
Heb je bij SunRise productions geïnformeerd???

• RolandWitvoet
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 00:21:
[...]

Heb je bij SunRise productions geïnformeerd???
Nee, hoezo? ik kan er 2 vinden, eentje lever blokhutten, de andere (nederlandse) levert wel computerspul, maar niets wat hier bij in de buurt komt. geef eens een link naar wat je bedoeld.

Ik heb inmiddels deze gevonden:
http://www.apacer.com/apa...mbedded_card_reader20.asp
Afbeeldingslocatie: http://www.apacer.com/apacer_english/image/products/mega_steno20_key.jpg
Nu alleen nog een leverancier zien te vinden :(

• Dr. Strangelove
Trust blijkt er eentje te hebben die een eind in de buurt komt. Mic/hoofdtelefoon, 6-1 reader, 2x USB en 1x Firewire. Helaas geen video, maar dat vind ik minder belangrijk.

[ Voor 66% gewijzigd door Dr. Strangelove op 23-11-2003 17:27 ]

• RolandWitvoet
  • Niet online
10 maanden later....
tegenwoordig zijn die dingen gewoon te koop, dat waren ze een jaar geleden nog niet.

• Dr. Strangelove
De Trust is de enige die ik kan vinden, maar als jij er nog meer weet dan hoor ik dat graag.

Pagina: 1