Ik had dus laatst een ti4200 gekocht, van het goedkoopste merk wat er was (pixelview, haast nergens meer te krijgen) en wilde wel eens weten wat dit beestje eigenlijk voor clocksnelheden kon halen.
Ik ben dus bezig geweest met wat oude koelblokken...
Ik heb oude koelblokken doormidden gezaagd zodat ik 4 hele mooie (ahum) blokjes kreeg die ik op de 8 geheugen chipjes wilde plakken.
Echt professioneel ziet het er niet uit, maar je ziet het toch niet (geen window)...
Verder moest mijn core ook nieuwe cooling hebben. Ik heb de oude fan erop laten zitten (vond hem wel mooi:D) en dus heb ik zelf een PCI Slot Cooler gebouwd (ofzoiets). In ieder geval een 80mm coolermaster fan in het PCI slot ernaast.
Hieronder staan de pics en dit zijn de resultaten :
Pixelview Geforce4 Ti4200 64mb 250/500
naar 315/600
(voor de vergelijking, een 4600 loopt op 300/650)

(56k modem users, sorry, links zijn clickable voor 1024x768)
Ik ben dus bezig geweest met wat oude koelblokken...
Ik heb oude koelblokken doormidden gezaagd zodat ik 4 hele mooie (ahum) blokjes kreeg die ik op de 8 geheugen chipjes wilde plakken.
Echt professioneel ziet het er niet uit, maar je ziet het toch niet (geen window)...
Verder moest mijn core ook nieuwe cooling hebben. Ik heb de oude fan erop laten zitten (vond hem wel mooi:D) en dus heb ik zelf een PCI Slot Cooler gebouwd (ofzoiets). In ieder geval een 80mm coolermaster fan in het PCI slot ernaast.
Hieronder staan de pics en dit zijn de resultaten :
Pixelview Geforce4 Ti4200 64mb 250/500
naar 315/600
(voor de vergelijking, een 4600 loopt op 300/650)

(56k modem users, sorry, links zijn clickable voor 1024x768)
[ Voor 1% gewijzigd door nnk op 22-11-2002 15:23 . Reden: typo's ]