Toon posts:

F1 2000 traaaaag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn nieuwe pc (athlon 900 geforce2 GTS 32 128mb) draait f1 2000 erg traag, met name aan de start met de spiegels aan. Alles staat wel op het hoogst maar dat zou toch moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak je geen zorgen. Dat is een bekend probleem. Daarom is er nu Grand Prix 3 op de markt gebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GP3 heb ik ook en die draait inderdaad perfect. Hoewel ik altijd veel sympathie voor en goede herinneringen aan de f1gp reeks heb gehad viel gp3 me eerlijk gezegd tegen, het ziet er niet echt super uit, zeker nu ik f1 2000 gezien heb. Maar dit probleem is dus normaal? Ik heb gehoord dat het bij iemand anders op een langzamere pc (athlon 550 geforce1) wel goed zou draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he dude, bij mij draait F1 2000 wél erg soepel...

Ik zet wel wat kleine dingetjes uit, zoals; niet alle details aan in de achteruitkijk-spiegeltjes, maar dan draait tie echt goed hoor :P

ik heb een PIII450, 64MB Ram en een Hercules 3d Prophet II mx 32 MB retail geclockt op 185/193.

ps. GP 3 vind ik echt kut, vooral grafisch. Zeker in vergelijking met F1 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

F1 2000 vind ik veel mooier dan GP3.. maar ik vind GP3 echt veel en veel beter... rijdt veel lekkerder en ik vind de AI van F1 2000 nogal beneden peil.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij draait F1 2000 ook als een zonnetje.

GP3 lijkt grafisch helemaal nergens op vergeleken met de concurrentie. Dan kan de rest nog zo goed zijn, beeld en geluid maken bij mij voor het grootste gedeelte het spel.

Ben altijd F1GP en GP2 fan geweest, nu vind ik F1 2000 aanzienlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Het is maar net wat je belangrijker vind.. ik vind die weerseffecten in GP3 veel beter gedaan .. Toen ik Gp3 gekocht had wilde ik eigenlijk DIRECT terug naar de winkel rennen ("wat hebben jullie mij nou weer voor zooi verkocht").. maar met wat doorzetten komt de ware schoonheid van GP3 ook naar voren :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm. Ik heb ze ook beide; ben nl. hardcore Formule 1 fan (sinds '89 geen GP meer gemist).
Ik zal GP3 dan toch nog eens nader bekijken, misschien ervaar ik hetzelfde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik weet nog wel dat F1 GP uitkwam (GP1) .. niets anders meer gespeeld dan dat.. :) Kompleet seizoen uitgereden op 100% race-length. Ga ik nu weer doen met GP3. (gelukkig kan je nu ook saven TIJDENS het rijden..).

Tja ik weet niet.. ik vind nogaltijd F1-2K er mooier uitzien maar om 1 of ander reden "pakt" GP3 mij beter... ik vind het veel lekkerder rijden, gevoel van snelheid is ook aardig.. en gaaf om in de regen te rijden..

Pagina: 1