Toon posts:

[WinXP] waarom geen refresh na andere cd...

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik van cd wissel, bijvoorbeeld van Nascar 2002 CD naar Harry Potter ofzo (ik noem maar wat)
Dan kan ik zo vaak op f5 drukken om te refreshen als ik wil maar dan blijft de naam en icoon van nascar 2002 staan. Behalve als ik de computer opnieuw opstart dan is de naam en icoon wel te zien van harry potter.
Hierdoor kan ik ook geen cd autorun doen.

Wie wete hoe ik dit kan verhelpen?

Ps. Ik heb de search gebruikt, maar ik denk niet goed genoeg...

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Je kan toch ook gewoon de autorun draaien door de cd te bekijken en te kijken wat het in het bestand autorun.ini staat, en dat bestand vervolgens uit te voeren.

Verwijderd

Topicstarter
weet ik.... maar ik wil gewoon dat windows xp me meest recente cd laat zien en niet me vorige cd die ik erin heb gestopt....

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
veelvoorkomend probleem onder xp ja... Heb van alle xp-bakken die ik tot nu toe heb gezien (en dat zijn er heel wat) nog geen één gezien die het goed doet. Mooi kl*te...

Heb dus ook nog geen oplossing. Keep me posted ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Heel simpel Zet de autorun aan en wissel van cd , dan zou hij automatisch de cd in je cd-rom station moeten lezen doet hij dat niet dan is 1 van de twee cd's niet goed gebrand of je laser is kapot aan het gaan

Verwijderd

Topicstarter
hoe zet ik me autorun aan ;)

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

als je dat niet weet dan zou die nog aan moeten staan.
autorun staat standaard aan N.L.
Of je hebt na xp geinstalleerd te hebben bij die vraag "welke actie wil je ondernemen" (o.i.d.) gezegt "take no action" en een vinkje bij "deze selectie altijd gebruiken/uitvoeren" gezet.

Maar als ik het goed heb staan de autorun instellingen onder de eigenschappen van je rom-drive.

Verder is het vrij simpel om de search voor deze laatste vraag te gebruiken.

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Pagina: 1