hoezo zouden wij meer info moeten hebben?
we zijn ook maar gewoon mensen hoor. Als je denkt dat wij als t.net crew meer informatie hebben, zit je behoorlijk mis... dat geldt slechts voor een beperkt aantal leden van de crew. net zoals iedereen, zijn wij feitelijk gewone t.net/got bezoekers, alleen komen we er al zo lang (of we hebben in de loop der tijd een goede indruk gemaakt, dat kan natuurlijk ook

), dat ons de taak van het zaakje "in het gareel houden" is toebedeeld.... inderdaad, je kan het zien als een extraatje, maar laat ik je dit zeggen: als je 10 topics moet moven/sluiten/trashen, is er echt geen lol meer aan.. duurt veel te lang. en als er dan ook nog eens gezeurd word dat we niet mee mogen doen aan een discussie omdat wij boven jullie zouden staan of wat dan ook, dan snap ik het niet meer... er zijn een paar admins die een andere naam erbij geregged hebben, om als gewone gebruiker te kunnen meepraten, maar o.a. Tom en ik vinden dat totaal niet nodig. voor wie het verschil niet kan zien tussen een gewoon persoon en de admin status: pech gehad. Als je er aanstoot aan neemt, is het jouw probleem en niet het onze.
Ik ga trouwens graag een discussie met iemand aan, als het een gebied is dat mij dusdanig interesseert, dat ik de ander zijn standpunt ook wil proberen te begrijpen/snappen, of dat ik hem wil proberen mijn standpunt te laten begrijpen
en nou heb verdorie bijna lamme klauwen van het vele typewerk, terwijl ik eigenlijk behoor bezig te zijn met leren voor de toetsweek