Ik wil aan de achterkant bij de processor 2 ronde gaten van 8 cm maken voor 2 extra fans. Nou is het probleem een beetje, dat er een hoek inzit. Dus de eerste 6 cm van de fan komen direct tegen de achterkant van de kast, terwijl er dan een hoek is, en een stukje van anderhalve cm dat vanaf deze ventilator dan uitsteekt.

(nog met mijn oude geforce3 kaart, ah, nostalgie
)
Maar ik moet dus een gat hebben dat doorloopt tot aan het uiteinde van de kast, anders heb ik natuurlijk maar een half gat. Nou weet ik niet hoe ik dit het beste kan doen, ik heb met geen van beide ervaring. Dus ik vroeg me af of het wel mogelijk is om met ee dremel dit te maken? Of kan ik beter een gatzaag gebruiken? ik koop gewoon 1 van de 2.

(nog met mijn oude geforce3 kaart, ah, nostalgie
Maar ik moet dus een gat hebben dat doorloopt tot aan het uiteinde van de kast, anders heb ik natuurlijk maar een half gat. Nou weet ik niet hoe ik dit het beste kan doen, ik heb met geen van beide ervaring. Dus ik vroeg me af of het wel mogelijk is om met ee dremel dit te maken? Of kan ik beter een gatzaag gebruiken? ik koop gewoon 1 van de 2.
[ Voor 60% gewijzigd door REDFISH op 22-11-2002 13:54 ]