Toon posts:

2 x Ati Radeon 9700

Pagina: 1
Acties:
  • 1.028 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor weinig centje ben ik aan 2 ati Radeon 9700 kaarten gekomen. Bij het installeren van deze kaarten kwam ik tot de ontdekking dat het op mijn computer niet mogelijk was om meerder van deze kaarten in-te-pluggen.
eentje zit nu in het bovenste slot en eentje heb ik met veel moeitje in het onderste zwarte slot gekregen. Het probleem nu is is dat mijn computer opstart met het zwart scherm, Crtl alt delete werkt ook niet. bij het aanzetten hoor ik wel steeds 4 piepjes in plaats van eentje. Ook na het verwijderen van de kaarten blijft het scherm zwart..... Heeft iemand enig idee wat ik hieraan kan doen.

Alvast Bedankt.

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:54

Alaksandus

Vae puto deus fio

dit meen je toch niet???
Dat onderste zwarte slot is het ISA slot en geen AGP slot. Dus die ATI uit dat ISA slot halen en dan booten. En als je zelf in je computer gaat knutselen kun je misschien beter gaan kijken op http://www.beginnersweb.nl

[ Voor 32% gewijzigd door Alaksandus op 22-11-2002 13:40 ]

Als een god in Nijmegen.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ehhh, dat opnderste zwarte slot is ISA.

Knap dat je daar een AGP kaart in gepropt hebt.

Haal die er maar heel snel uit :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

mooie grapmans hoor......

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
eeemm

je hebt dus 1 kaart in je AGP slot gedaan, en 1 in een ISA slot als ik het even snel lees :?

er kan maar 1 kaart per moederbord in, (AGP dan) dus... ik denk dat je er ff 1 uit moet halen, en 1 van de 2 in het AGP slot moet steken, (bruin slot)

• Atlas
  • Niet online

Atlas

offtopic:
Ehh, ik zie mensen eer wel voor aan hoor.
Had ook iemand die een keer een PCI kaart in een ISA slot propte

8)7

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

wolkom op got die ati kaarten horen in een agp slot en hier heeft 99,99% van de mobo`s er maar 1 van. en die andere zwarte is een isa slot en daar gaan geen [goede]video kaarten in. dus haal die ondereste eruit en probeer dan te booten. maar mischien eens kijken op het computertotaal forum.

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-12 11:02
stuur die tweede maar even naar mij, dan kijk ik wel of ie nog te redden valt ;) :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Byte_Me op 22-11-2002 13:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ook na het verwijderen van de kaarten doet de computer niks. alleen het zwarte scherm en de piepjes.
Maar als ik maar een zo'n APG slot heb, hoe is het dan mogelijk om 2 monitoren aan te sluiten op de computer??

Kan iemand mij helpen? Ik ben radeloos.....

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Om te beginnen kun je het beste even de VB faq over dual monitoren lezen.

suc6

Astu: Misschien tijd voor een dual monitor FAQ?

[ Voor 30% gewijzigd door Atlas op 22-11-2002 13:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Byte_Me schreef op 22 November 2002 @ 13:40:
stuur die tweede maar even naar mij, dan kijk ik wel of ie nog te redden valt ;) :)~
Dat zou erg vriendelijk zijn. Als u uit omgeving amsterdam woont, is het misschien mogelijk om hem even langs te brengen? alvast bedankt.

Verwijderd

2 monitoren sluit je dan aan met een dual head kaart of met een 2e videokaart, deze video kaar is dan een pci of isa kaart.

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 13:40:
wolkom op got die ati kaarten horen in een agp slot en hier heeft 99,99% van de mobo`s er maar 1 van. en die andere zwarte is een isa slot en daar gaan geen [goede]video kaarten in. dus haal die ondereste eruit en probeer dan te booten. maar mischien eens kijken op het computertotaal forum.
Make that 100%

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-12 19:08
een 9700 heeft als t goed is 2 monitor aansluitingen
1 "normale" en 1 DVI
je het bij je kaart waarschijnlijk wel een DVI to CRT converter gehad (ik wel)
je heb dus maar 1 kaart nodig ;)

mischien handig voor volgende keer..
eerst opzoeken wat je wilt weten en of t kan, en DAN PAS kopen ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Byte_Me
Je moet wel minimaal 1 kaart hebben geinstalleerd, ander werkt je PC niet, tenzij je ook onboard graphics hebt. Verder zijn er verschillende manieren om 2 monitoren aan te sluiten. Volgens mij kan dat al met 1 radeon 9700. Daar zit toch wel een DVI uitgang op? met een converter kun je daar een VGA monitor op aansluiten.

Mocht je die 2e willen verpatsen voor een zacht prijsje...

[ Voor 9% gewijzigd door Byte_Me op 22-11-2002 13:44 ]

• esmit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-12 00:47
Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 13:40:
Ook na het verwijderen van de kaarten doet de computer niks. alleen het zwarte scherm en de piepjes.
Maar als ik maar een zo'n APG slot heb, hoe is het dan mogelijk om 2 monitoren aan te sluiten op de computer??

Kan iemand mij helpen? Ik ben radeloos.....
Ehhh.... op een 9700 kun je al twee monitoren aansluiten... 8)7

*sig*

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 13:41:
2 monitoren sluit je dan aan met een dual head kaart of met een 2e videokaart, deze video kaar is dan een pci of isa kaart.
Dus geen ISA he.

Dat werkt namelijk niet :+

• Alaksandus
  • Laatst online: 15:54

Alaksandus

Vae puto deus fio

Coronaextra schreef op 22 november 2002 @ 13:38:
dit meen je toch niet???
Dat onderste zwarte slot is het ISA slot en geen AGP slot. Dus die ATI uit dat ISA slot halen en dan booten. En als je zelf in je computer gaat knutselen kun je misschien beter gaan kijken op http://www.beginnersweb.nl
Ga naar beginnersweb. Misschien heb je je videokaart opgeplazen en als je pech hebt ook nog eens je mobo

Als een god in Nijmegen.

• Jamaicaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nou dat mobo kan je wel weggooien ten eerste :P
Maarre 2 monitoren doen ze doormiddel van 2 videokaarten, een PCI videokaart (wit slot) en een AGP kaart (Dat bovenste bruine slot)
Of ze hebben een dualhead kaart waar 2 uitgangen op 1 kaart zitten.
Beetje heel erg dom wat je hebt gedaan dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Jamaicaman op 22-11-2002 13:45 ]

Verwijderd

kun je een pic posten?? ben wel benieuwd hoe het eruitziet??

Verwijderd

Ik heb een tijdje geleden ongeveer hetzelfde probleem gehad. Ik heb de twee kaarten toen in de onderste twee (witte) sloten gestopt, maar dat werkte ook niet. Daarna kreeg ik mij computer niet meer aan de praat en heb een nieuwe computer gekocht. Daar werkte de videokaart ook niet in. (gefors 4 TI 4200) Ik denk dat het slechte kaarten zijn. Ik heb nu een Hercules kaart en die doet het tenminste goed...

• Maarten
  • Niet online
alexandervisser schreef op 22 November 2002 @ 13:43:
[...]

Dus geen ISA he.

Dat werkt namelijk niet :+
iid, LOL @ GOT
offtopic:
jij weer :+

[ Voor 4% gewijzigd door Maarten op 22-11-2002 13:45 ]

• Byte_Me
Kun je niet ff een fotootje maken, met die 2 kaarten erin? lijkt me wel grappig om te zien.

• Bezzerk
  • Laatst online: 16:08
2 monitoren aansluiten doe je doormiddel van een AGP vid-kaart en een PCI-vid kaart.
Of door een speciale vid-kaart die 2 uitgangen heeft :)

Als je mobo nu nog piept ben ik bang dat je te hard doorgedrukt hebt, R.I.P. :'(

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Volgens mij heb je je moederbord ook gemold. En de videokaart die je in de ISA hebt gepropt.

Als je geluk hebt kan je misschien nog met garantie een van die videokaarten verwisselen.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Ik geloof er helemaal nix van.

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-12 19:06
Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 13:41:
stuur die tweede maar even naar mij, dan kijk ik wel of ie nog te redden valt :)~

[...]

Dat zou erg vriendelijk zijn. Als u uit omgeving amsterdam woont, is het misschien mogelijk om hem even langs te brengen? alvast bedankt.
Volgens mij bedoeld hij hier wat anders mee 8)7

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• Jamaicaman
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 13:45:
Ik heb een tijdje geleden ongeveer hetzelfde probleem gehad. Ik heb de twee kaarten toen in de onderste twee (witte) sloten gestopt, maar dat werkte ook niet. Daarna kreeg ik mij computer niet meer aan de praat en heb een nieuwe computer gekocht. Daar werkte de videokaart ook niet in. (gefors 4 TI 4200) Ik denk dat het slechte kaarten zijn. Ik heb nu een Hercules kaart en die doet het tenminste goed...
whahaha ja denk het ook |:(

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:26
Probeer maar eens de oude videokaart erin te stoppen. Maar ik geef je een kleine lans dat je de moederbord heb opgeblazen. Het blijft me wonderen hoe het kan dat je een AGP kaart in die ISA slot heb kunnen krijgen.

PICS!!!

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Syndicate
  • Laatst online: 22:30
/edit:
O-)

[ Voor 90% gewijzigd door Syndicate op 22-11-2002 13:52 ]

• under-world
  • Laatst online: 17-01 00:03

under-world

ooh-la dots

In het verlengde van je vorige post...

Goedemiddag allemaal,

Misschien een beetje een rare vraag en locatie voor deze vraag (Waaranders moet je terecht met dit soort vragen???). Maar door het complete fora heen komt de kreet 1337 terug, Uit het zinsverband kan ik nix opmaken.. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij uit te leggen wat hier in vredesnaam mee bedoeld word.

Oja, en als iemand een betere locatie heeft voor deze post........_/-\o_
Thx

Wat je net gedaan hebt is dus niet errug 1337 mocht het al dan niet een hoax zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Het koste erg veel moeite om de videokaart in het onderste slot te krijgen. Nog meer moeite om hem er weer uit te halen!. Ze zijn er allebij weer uit en de oude videokaart zit er weer in.
Alles lijkt het nog te doen, die 2 ati kaarten breng ik wel weer terug (waren toch practisch gratis) want die werken niet op mijn pc

• Syndicate
Als je echt in de buurt van adam woont wil ik wel kijken of 1 van de kaarten t nog doet en als je ze dan kwijt wil ben ik je man :)

• Jamaicaman
  • Niet online
Ja ga lekker door met grapjes maken, pure bullshit, 2x ati radeon 9700 gratis |:( :O

• the-spawn
  • Laatst online: 13:57

the-spawn

.: Dark Storm :.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je aan die 2 bijna gratis kaarten komt. :P

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Verwijderd

Waarschijnlijk is je mobo (lees moederbord) naar zijn gosjes (lees ernstig kapot). 3 piepjes is geheugen prob, 4 piepjes betekend niet goed zeg maar. Waarschijnlijk nieuw mobo. Laat het testen door iemand die er weg verstand van heeft en eventueel extra onderdelen heeft (liefst een computershop als die iets opblazen is het niet jouw schuld en dat komt ook minder voor omdat die er wel verstand van hebben over het algemeen)

Verwijderd

Zijn de mods op vakantie? :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 13:52 ]

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

jamaicaman schreef op 22 November 2002 @ 13:52:
Ja ga lekker door met grapjes maken, pure bullshit, 2x ati radeon 9700 gratis |:( :O
Inderdaad..

• The_Greater
Volgens mij heb je geen idee wat die kaarten kosten...ofwel?
Ik zou ze gewoon houden...

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
De twee kaarten komen uit een nieuwe dell computer. een collega van mij had die gekocht voor de zaak maar daar hebben we niet zulke videokaarten nodig dus heb ik ze geruild tegen twee andere (mindere kaarten). Dacht dat ze wel beter zouden zijn en zo koste heb me dus helemaal niks.

• The_Greater
Ben jij niet de enigste

Verwijderd

die 2 ati kaarten breng ik wel weer terug (waren toch practisch gratis)
hmmmmzz mischien een idee om ze te verkopen, praktisch gratizzzzz ????
mischien zijn het geen pro's maar dan nog

• Byte_Me
Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 13:50:
Het koste erg veel moeite om de videokaart in het onderste slot te krijgen. Nog meer moeite om hem er weer uit te halen!. Ze zijn er allebij weer uit en de oude videokaart zit er weer in.
Alles lijkt het nog te doen, die 2 ati kaarten breng ik wel weer terug (waren toch practisch gratis) want die werken niet op mijn pc
Misschien waren ze wel gratis omdat ze kapot zijn? Hoeveel heb je ervoor betaald? Voor een werkende heb ik misschien wel meer over dan je ervoor terug krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoeveel de kaarten kosten. Ze zaten in de basisconfiguratie van de dell computer

• Kawa
  • Laatst online: 17:19
ruikt naar HOAX :O

En zo niet... hoe heb je ze erin gekregen? met een moker ofzo?

• Syndicate
Kan je niet effe wat pics schieten van die kaarten?

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11 21:35

Tachyon

pop the glock

Hoog Toverstaf-gehalte dit topic.... :+

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
bah onzin dit ga ergens anders dromen >:)

• the-spawn
  • Laatst online: 13:57

the-spawn

.: Dark Storm :.

Ik ben net eens gaan proberen een AGP kaart in een ISA slot te zettten maar da lukt nooit. 8)7
Dan ben je echt met bruut geweld bezig geweest. |:(

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-12 11:52

Shuriken

Life is all about priorities

Niet echt....hoogstens als uitbreiding. Dell doet er standaard een onboard kaart bij ;) of anders een GF4 MX

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Volgens mij is dit idd een hoax.

Als dit niet het geval is koop ik ze wel van je over ;)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• ShadowrunR
  • Laatst online: 14-12 21:44
Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 13:55:
De twee kaarten komen uit een nieuwe dell computer. een collega van mij had die gekocht voor de zaak maar daar hebben we niet zulke videokaarten nodig dus heb ik ze geruild tegen twee andere (mindere kaarten). Dacht dat ze wel beter zouden zijn en zo koste heb me dus helemaal niks.
Ze komen allebei uit dezelfde dell-pc? Yeah right. Dit kan dus niet. tenzij één van de 2 een pci-versie is. En die moet dan NIET in het zwarte slot (wat dus héél dom was), maar in een wit. (Veel succes nog verder :+)

Verwijderd

Topicstarter
Als jullie zogenaamde computer guru's mij niet kunnen helpen wees dan in iedergeval zo sociaal om mij door te verwijzen naar een goede site. Of geef normaal antwoord.
Aan die opmerkingen over toverstaven ed. heb ik natuurlijk helemaal niks.
Iedereen bedankt die mij wel heeft willen helpen! top jongens

Verwijderd

Topicstarter
ShadowrunR schreef op 22 November 2002 @ 14:02:
[...]

Ze komen allebei uit dezelfde dell-pc? Yeah right. Dit kan dus niet. tenzij één van de 2 een pci-versie is. En die moet dan NIET in het zwarte slot (wat dus héél dom was), maar in een wit. (Veel succes nog verder :+)
Nee het waren 2 verschillende dell pc's

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 14:02:
Als jullie zogenaamde computer guru's mij niet kunnen helpen wees dan in iedergeval zo sociaal om mij door te verwijzen naar een goede site. Of geef normaal antwoord.
ok ff voor de duidelijkheid: jij hebt iets heel stoms gedaan zonder eerst info te zoeken. zoals je misschien wel merkt is het zo stom dat 80% van de mensen hier je niet geloofd. (including me).
Als, en ik zeg ALS het waar zou zijn. dan kan ik je maar 1 hint geven. ga naar een winkel ofzo die verstand heeft van computers en vraag of die als ze klaar zijn je computer willen sealen. en dan raad ik je dus aan om NOOIT meer een pc open te maken.

is zelfs al eerder langs geweest en toen ging ie op slot.. idd erg hoog toverstaf gehalte ( _/-\o_ Toverstaf )

eneuh.. pics zijn wel leuk :+

[ Voor 76% gewijzigd door BasieP op 22-11-2002 14:05 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
bullshit talk hiero zeg, dat mensen er uberhaupt nog op ingaan.

check anders zijn IP eens (mod) en kijk of die niet ergens anders nog onder andere naam loopt te posten.

SLOTJE!

Verwijderd

Topicstarter
BasieP schreef op 22 november 2002 @ 14:02:
is zelfs al eerder langs geweest en toen ging ie op slot.. idd erg hoog toverstaf gehalte ( _/-\o_ Toverstaf )

eneuh.. pics zijn wel leuk :+
Niet iedereen is even handig met computers. Moet toegeven dat dit de eerste (en de laatste) keer is dat een computer van binnen heb meegemaakt.
Ik kan helaas geen plaatjes laten zien want ik ben niet in het bezit van een digitale camera.

Verwijderd

ey melkmuil,
ik koop ze over voor € 25,- of ze nu dood of levend zijn is wel leuk een 9700r sleutelhanger >:)

• ShadowrunR
Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 14:02:
[...]

Nee het waren 2 verschillende dell pc's
Ah ok. Oeps ik heb niets gezegd.

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 14:02:
Ik denk dat je het beste even de FAQ van VB lan lezen.

En misschien is www.beginnersweb.nl meer geschikt voor je niveau.

suc6 ermee

• Bezzerk
Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 14:02:
Je moet ondertussen toch wel doorhebben dat je je mobo + 1 AGP kaart verneukt hebt.

Oftewel; pleur die 2 weg, koop een nieuw mobo en gooi daar je laatste ( :+ ) ATI radeon in.
(TIP: LAAT HEM BOUWEN DOOR DE SHOP! >:) )

Verwijderd

Het kan natuurlijk wel waar zijn...

• ShadowrunR
Bezzerk schreef op 22 November 2002 @ 14:06:
[...]

Je moet ondertussen toch wel doorhebben dat je je mobo + 1 AGP kaart verneukt hebt.

Oftewel; pleur die 2 weg, koop een nieuw mobo en gooi daar je laatste ( :+ ) ATI radeon in.
(TIP: LAAT HEM BOUWEN DOOR DE SHOP! >:) )
Daarnet zei ie dat alles terug normaal werkte wanneer hij z'n oude videokaart terugplaatste. (Zo heb'k het toch gelezen..)
Dit noem'k pas geluk hebben! :)

Verwijderd

Topicstarter
alexandervisser schreef op 22 November 2002 @ 14:05:
[...]

Ik denk dat je het beste even de FAQ van VB lan lezen.

En misschien is www.beginnersweb.nl meer geschikt voor je niveau.

suc6 ermee
Bedankt Alexander, Ik zal het doorlezen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 13:45:
:? is het vandaag 1 april ofzo.....

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 14:07:
[...]

Bedankt Alexander, Ik zal het doorlezen.
Geen dank.

En als je toch van die kaarten afmoet ben ik evt wel geinterreseerd.

Verwijderd

Sjezus...als je nu echt zo stupid bent...dan kan ik niet eens geloven dat je op dit forum je zelf kan registreren + een topic openen...hahaha

• The_Greater
Een kleine info.
Op een radeon 9700(op bijna alle) zit een DVI connector.
Die zit dan naast de VGA. Je kunt met behulp van een DVI->VGA blokje een 2e monitor aansluiten op de Radeon 9700.

Ook zou je een 2 PCI kaart kunnen plaatsen. Maar als het goed is hoeft dat niet.

[ Voor 24% gewijzigd door The_Greater op 22-11-2002 14:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
ShadowrunR schreef op 22 November 2002 @ 14:07:
[...]

Daarnet zei ie dat alles terug normaal werkte wanneer hij z'n oude videokaart terugplaatste. (Zo heb'k het toch gelezen..)
met mijn oude videokaart werkt alles gelukkig nog. Ik heb geen zin meer (durf het ook niet meer aan) om nog verder te gaan sleutelen aan die computer.
Iedereen bedankt voor de hulp!

• ShadowrunR
Veel geluk

(Jij hebt vast een hele hoop zelfvertrouwen als je een kaart in je pc plaatst en blijft doorduwen :) )

Gelukkig voor je dat alles weer werkt.

[ Voor 16% gewijzigd door ShadowrunR op 22-11-2002 14:10 ]

• Bezzerk
ShadowrunR schreef op 22 November 2002 @ 14:07:
[...]

\
Geluk is bij de dommen zullen we maar zeggen 8)7

• The_Greater
Hmm.. Wie had die onder titel ook weer?!
Met een hamer past alles en met plakband blijf alles zitten.

Verwijderd

ik had er gisteren 3 in.. 1 in agp 1 in pci en 1 in cnr... had 3000 fps in q3a :) Who needs gffx?

• Atlas
  • Niet online

Atlas

The_Greater schreef op 22 November 2002 @ 14:11:
Hmm.. Wie had die onder titel ook weer?!
Met een hamer past alles en met plakband blijf alles zitten.
Ik oa :+

Verwijderd

ShadowrunR schreef op 22 november 2002 @ 14:09:
Veel geluk

(Jij hebt vast een hele hoop zelfvertrouwen als je een kaart in je pc plaatst en blijft doorduwen :) )

Gelukkig voor je dat alles weer werkt.
Jah, ik wil niet weten hoe je die erin hebt gekregen... Een beetje kracht mag je wel zetten, maar als alles kraakt moet je toch echt stoppen :X

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-12 15:29
Tja, een beetje onzin dit...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.