[w2k server] printer driver nt4.0

Pagina: 1
Acties:

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:12

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Topicstarter
Ok het volgende probleem doet zich bij mij voor, een windows 2000 server met een oki 521 elite daaraan. Nu staat hier nog 1 nt4.0 workstation en die moet daar ook op kunnen printer, nu probeer ik bij additional printerdrivers de nt4.0 driver te installeren de installatie loopt gewoon door maar ik krijg geen vinkje bij intel nt4.0.
iemand enig idee?

• kwtemp874
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:59
en als je dan gewoon de nt4 bak erop prikt? Haalt ie niet de goede drivers over?

• Cyzor
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-09 13:51
Dat probleem heb ik ook gehad met een HP laserjet 4050. Ik heb toe van de site van HP Windows NT 4.0, 2000, XP divers gehaald en toen de divers vervangen dus niet er naast maar die als hooft divers gebruikt. Daarna stond bij mij het vinkje voor Windows NT4 en 2000 aan. Gebruikers met een NT4 machine konden toen gewoon installeren.

Heb trouwens wel meer gekke dingen met een Windows 2000 print server meegemaakt. Zo had ik op een gegeven moment 2 identieke net geïnstalleerde pc’s. Ze wouden allebei de zelfde printer installeren. Na de installatie bleek dat een pc andere divers van de server gekregen. De pagina’s kwamen er totaal anders uit. Of gewoon 24 pagina’s op 1 pagina afgedrukt.

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:12

wielhelm

80/86 ST bladebladed

Topicstarter
Het probleem met die oki's is dat oki er geen driver bij leverd, die worden standaard ondersteund door het os, maar dus niet multi os.