alle IA bij elkaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
is het misschien een idee om een apart forum te maken voor inkoopacties ? sommige forums bestaan bijna alleen nog maar uit IA's. en je ziet door de bomen het bos niet meer.

Als iemand komt met: " GoT is geen inkooporganisatie" dan maar helemaal geen IA's meer via GoT (of via LauPro)

ik zie het steeds meer als een vervuiling van de forums (en ja ik maak ook gebruik van IA's)

[ Voor 18% gewijzigd door Karel2001 op 22-11-2002 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt mij een heel goed plan, Schept toch een beetje overzichtelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:10

Alaksandus

Vae puto deus fio

En zo mis je geen 1 IA want daar heb ik dus nog wel eens last van.

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm inderdaad super idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:13

Arno

PF5A

Daar is al overgesproken en dat willen ze niet. Dan ligt de verantwoording weer hier en daar willen ze juist vanaf.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
het gaat niet over verantwoording....dat moet idd nooit bij GoT liggen....het gaat om 1 forum voor alle IA's. Toch wel een belangrijk verschil. Ik zie het verschil niet tussen IA's in alle forums of alle IA's in 1 forum (mbt verantwoording)

[ Voor 9% gewijzigd door Karel2001 op 22-11-2002 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:13

Arno

PF5A

Karel2001 schreef op 22 November 2002 @ 13:45:
het gaat niet over verantwoording....dat moet idd nooit bij GoT liggen....het gaat om 1 forum voor alle IA's. Toch wel een belangrijk verschil. Ik zie het verschil niet tussen IA's in alle forums of alle IA's in 1 forum (mbt verantwoording)
Zolang LauPro ze host ligt het juridische aspect bij hem en niet bij de GoT crew.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
ik wil niet dat GoT ze host :? ik wil dat goT ze in 1 forum dropped......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Karel2001 schreef op 22 november 2002 @ 13:52:
ik wil niet dat GoT ze host :? ik wil dat goT ze in 1 forum dropped......

:O
slakken + zout
tis hetzelfde

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel2001
sorry maar ik snap je niet helemaal ? de "verantwoording" waar jullie een probleem mee hebben is toch exactn hetzelfde als de IA in een forum staan of dat ze in alle forums staan...ben ik nou de enige die het niet snap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Zeggen van "er kan af en toe een inkoopactie in het forum" is heel iets anders dan "hier een speciaal forum voor al je inkoopacties". Dan moedig je het aan, en ben je dus min of meer verantwoordelijk ja (jurdisch misschien niet, maar indirect toch wel). Inkoopacties worden getolereerd op GoT, maar zijn gewoon niet het doel van het forum en worden dus ook niet actief gesteund of aangemoedigd (door middel van een speciaal subforum).

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wouter Tinus schreef op 22 november 2002 @ 15:28:
Zeggen van "er kan af en toe een inkoopactie in het forum" is heel iets anders dan "hier een speciaal forum voor al je inkoopacties". Dan moedig je het aan, en ben je dus min of meer verantwoordelijk ja (jurdisch misschien niet, maar indirect toch wel). Inkoopacties worden getolereerd op GoT, maar zijn gewoon niet het doel van het forum en worden dus ook niet actief gesteund of aangemoedigd (door middel van een speciaal subforum).
So true... Ik denk dat als een inkoopaktie je interesseert, dat je hem vanzelf tegenkomt in de fora waar je normaliter al vaker inkijkt.

offtopic:
WTF... Wouter ... Wijs icon FastTracker rulez _/-\o_

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:48

Jaymz

Keep on moving !

Wouter said it all :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:27
waarom niet gewoon alle IA topics naar 1 subfora moven met de reden dat het anders niet overzichtelijk is, en niet omdat het dan aangemoedigt zou worden een IA te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:48

Jaymz

Keep on moving !

Waarom niet ?
Wouter Tinus schreef op 22 November 2002 @ 15:28:
Hierom niet :)
Pagina: 1