ADSL USB Modem

Pagina: 1
Acties:

• tromo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
Na een "stan-by" of "off-line" periode krijg ik de foutmelding 650(Geen verbinding met server etc.) en daarna 680 (Er is geen kiestoon etc.) bij een poging verbinding te maken. Na een restart werkt het weer goed. Het systeem werkt onder Windows 98 met een ADSL USB MXSTREAM modem. Hoe op te lossen?

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:45
Een ethernet-modem aanschaffen. Heb nix dan problemen gehad met de USB-adsl-modem.

Sinds ik een ethernet modem heb werkt het als een trein.

• Valandil
  • Laatst online: 19:43
Tja, maar een ehternet modem is niet goekoop..

Probeer eens nieuwe drivers te downloaden en check ff of dat werkt. Staan genoeg posts hier met links naar drivers.....

Suc6

wijze woorden

Verwijderd

ik heb ook een usb modem het was een gezeik om hem werkend te krijgen maar als tie werkt werkt i goed ik den kdat je ff nieuwe drivers moet downloaden.

Verwijderd

En mag dat niet helpen haal dan gewoon een ethernet modem bij de lokale boer en niet bij kpn want daar word je opgelicht.

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
Ik heb ook zo`n goed(koop :X) USB modem en heb hier de laatste dagen opeens ook dat de verbinding wegvalt
(lijn wordt geïnitialiseerd) en dan geen kiestoon, daarvoor nooit problemen.
Misschien licht het prob bij KPN ?

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08 15:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

hmmm dus dat USB is niet zow fijn...

heb net voor mijn oom zo'n modempje geregeld met een light abbo... :X

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:45
Ik had ook de USB-Modem maar ik heb bij Routershop een e-tech multi-pc modem / router gekocht en die werkt een stuk beter

• tromo
  • Laatst online: 14-02-2023
Dank voor de vele reactie's. Zie dat het een veel voorkomend probleem is.Alles geprobeerd andere drivers, wisselen van USB poort, geen succes Aangezien er geen afdoende oplossing voor lijkt te bestaan zal ik maar overgaan tot aanschaf van een ethernet-modem. .

Verwijderd

Ik heb een standaard ADSl USB modem, werkt perfect :)
Pagina: 1