een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Volgens mij is die er niet en het feit dat jij niks hebt gevonden zegt misschien ook wel wat
The devil is in the details.
Dat is waar, maar er is geen speciale dedicated server versie van Hot Persuit 2
The devil is in the details.
Dat kun je zelf, als je de handleiding doorleest, staat er bij advanced multiplayer dat je een dedicated server kunt draaien door in de snelkoppeling "-server" mee te geven. Dan word de GUI niet opgestart waardoor het ook een stuk sneller gaat.
Let op dat je wel even je server.ini goed aanpast, anders gaat het niet werken.
* Wimmel heeft al 4 weken een dedicated servertje draaien
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
wat moet ik allemaal aanpassen in die .ini?Wimmel schreef op 22 November 2002 @ 19:13:
Dat kun je zelf, als je de handleiding doorleest, staat er bij advanced multiplayer dat je een dedicated server kunt draaien door in de snelkoppeling "-server" mee te geven. Dan word de GUI niet opgestart waardoor het ook een stuk sneller gaat.
een wereld zonder vrede.. raar?? kijk om je heen dan merkje dat het heel normaal is...
neeeh ik ben niet druk, jij bent gewoon te rustig !!
dual xeon 2.4, 1024 intern, gf3 ti200, maxtor 60 gb 7200 rpm en nog wat opvulling
Ga eens zelf opzoek ipv te denken dat wij dat wel even voor je oplossen.Dat kun je zelf, als je de handleiding doorleest,
There is no magic.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.