Ik haal het plastieke hoesje er niet eens vanaf, bang dat het de toekomstige waarde mischien omlaag haalt, moet je nagaan !
It's official, we leven in een derde rangs bananen republiek mensen met 'big brother' aan de leiding, die voor ons wel gaat bepalen wat we wel en niet mogen lezen en zien..
Een ordinaire top crimineel censureerd zomaar een weekblad vanwegen het publiceren van zijn goddelijke beeltenis (hoe durven ze, die brutale redactie van Quote)..
Ja laten we wel wezen mensen, zomaar een foto plaatsen "zonder" toestemming van betreffende persoon.. Sinds wanneer g.v.d. hoeft de vrije press zich een ruk aan te trekken of er wel of geen "toestemming" is om een foto te plaatsen ?? Nieuws = nieuws en zo moet het blijven, zo kan iedere mongool wel bladen van de schappen halen omdat zn foto der in staat.. komop hee wat is dit voor bullshit ?

En die krankzinnige justitie in dit land der blinden werkt er nog vrolijk aan mee ook, die gasten zijn volledig v/d pot gerukt dus.. mooi weten we dat ook weer..
Dat wisten we ook al toen ze die rand debielen bij justitie een gigantische heisa maakten omdat een paar AH schappenvullers n tik uitdeelden aan die kassengraaier nadat die nette heer de jongens na een lange achtervolging met een gigantisch slagersmes voor het gezicht had lopen zwaaien, toen realiseerde die zwakzinnige rechters ook niet dat in zo'n situatie het ardrinaline een beetje (te) hard door je aderen gaat pompen.. wat een stelletje klootzakken die rechters in dit land, ongelovelijk gewoon, haast niet in woorden uit drukken !

Terwijl in dit kikkerlandje meer XTC geproduceerd en wereldwijd geexporteerd word dan waar dan ook ter wereld en 300.000 ton coke doorgevoerd word waar die idioten geen klap aan doen..
Ik weet het niet hoor een journalistiek verantwoord blad zomaar van de schappen halen is een extreem zware maatregel en hoort niet thuis in een vrij land die de vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel hoort te hebben, zeker niet omdat er een fotootje in staat.. (terwijl die flut roddelbladen mogen blijven liggen) dat is mijn stelling..
En als ik die foto scan en op de GOT upload zijn we dan ook strafbaar ??? Kwee nie hoor tis ff wennen hier in achter het ijzeren polder gordijn