In-ear koptelefoontjes voor kleine oren

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik heb redelijk kleine oren, en bij mij passen in-ear koptelefoontjes nooit echt goe, ze vallen er altijd uit, als ik een beetje beweeg.
Nu wil ik toch eigenlijk wel graag in-ear telefoontjes hebben vanwege de compactheid ervan.

Zijn er in-ear koptelefoontjes die op de 1 of andere manier ook in mijn oren zullen blijven zitten? Misschien doordat ze meer vast zitten in je gehoorbuis ofzo...

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
philips heeft van die dingen die je om je oorschelp klemt, dat blijft prima zitten. check hun site maar es:
http://www.consumer.phili...subCatId=OUTDOORHEADPHONE

• Oscar Mopperkont
BuG2FiX schreef op 22 November 2002 @ 12:10:
philips heeft van die dingen die je om je oorschelp klemt, dat blijft prima zitten. check hun site maar es:
http://www.consumer.phili...subCatId=OUTDOORHEADPHONE
Ja die dingen ken ik, maar ik wil echt alleen oortjes, zonder dingen eraan. Omdat ik het compacte juist zo rielekst vind.

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
wat ook werkt is bisonkit.

sony heeft er een aantal met een grotere dop, waarvan een gedeelte in het oor steekt (dus niet plat) volgens hen is het geluid dan beter. Ik heb zelf de sennheiser MX-5, zijn niet goedkoop maar hebben wel zeer groot frequentiebereik en enorm laag bereik. volgens mij te koop bij scheer en foppen voor 30 euro ongeveer. wat ook helpt is het draadje achter je nek om doen, dan hangt ie niet zo en valt ie er minder snel uit.

[ Voor 1% gewijzigd door BuG2FiX op 22-11-2002 12:22 . Reden: typos ]

• apenstaartje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb de Senheiser MX-400 (= MX-500 zonder de volume regelaar) en de kwaliteit daarvan is echt super! Overigens (mochten ze voor jou passen, Oscar): ik heb ze in Den Haag bij Stuut&Bruin gekocht voor 15 euro, en de MX-500 was iets van 18 euro... scheelt weer als je in de buurt woont.

geen zin zonder onzin

• Oscar Mopperkont
Afbeeldingslocatie: http://www.sonystyle.com/intershoproot/eCS/Store/en/imagesProducts/250x250/MDREX70LP.jpg

Blijven deze beter zitten? Lijkt erop alsof je die je gehoorbuis induwt, of niet?

• apenstaartje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik zou zeggen dat ze ver uit gaan steken. Je gaat niet zo'n ding de gehoorbuis in drukken, toch? Je zet zo'n earunit *tegen* de buis, maar ik geloof niet dat je hem erin moet drukken. En in dat geval steekt ie dus de helft uit. En of dat goed blijft zitten...

geen zin zonder onzin

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 22 november 2002 @ 14:23:
[afbeelding]

Blijven deze beter zitten? Lijkt erop alsof je die je gehoorbuis induwt, of niet?
Deze dopjes heb ik ook, je krijgt er 3 formaten opzetdopjes bij: zelf gebruik de normale zoals op de foto, en je krijgt er nog kleinere en iets grotere bij.

Ze zijn wel duuur! :{

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

De B&O A8 hebben klemmetjes die verstelbaar zijn. Daarmee blijven ze altijd goed op je oren zitten. Wel duur... net als bovenstaande.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 15:51:
[...]

Deze dopjes heb ik ook, je krijgt er 3 formaten opzetdopjes bij: zelf gebruik de normale zoals op de foto, en je krijgt er nog kleinere en iets grotere bij.

Ze zijn wel duuur! :{
wel zeer goede geluidskwaliteit (het gekraak is bij mijne weer verdwenen ???)
ik ben er erg over te spreken, ze zien er cool uit, het is alsof je in een disco staat qua geluid (mits je dat wil :P ) en na 5 min voel je niet meer dat je ze in hebt.

hoewel ik de eerste week wel last had van mijn oren, ivm vrij grote opening, zelfs met kleinste stopjes, die ik overigens nog steeds gebruik.

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Pagina: 1