Ik heb een soort scriptje gemaakt, welke het autoaanvullen van windows simuleerd met gegevens uit een database. Alleen als deze database een beetje formaat heeft, is het logisch dat het een paar seconden duurt voordat die resultaten beschikbaar zijn. In de tijd dat die gegevens geladen worden, kan de gebruiker op de pagina niets doen (de pagina hangt als het ware). Dat komt natuurlijk omdat de pagina bezig is met het laden van de gegevens.
Nu is mijn vraag, is er ook een manier om tijdens het uitvoeren van een javascript, gewoon door te werken ? Nu is het namelijk zo, dat als het javascriptje uit wordt gevoerd, de gebruiker niet verder kan typen
Wat ik bedoel, heeft iets weg van de adresbalk (in bijv. IE).. waar je url soms ook automatisch aan wordt gevult, maar je ondertussen wel gewoon door kan typen!
Iemand ideetjes ?
Nu is mijn vraag, is er ook een manier om tijdens het uitvoeren van een javascript, gewoon door te werken ? Nu is het namelijk zo, dat als het javascriptje uit wordt gevoerd, de gebruiker niet verder kan typen
Iemand ideetjes ?