Hellep! Ik krijg bij installeren van wat dan ook(zelfs windows updates een blauw scherm. Ik zie dan dat hij eea wegschrijft in een dump geheugen en verder kom ik dan niet. Wat dit betekent weet ik niet. Ik ben niet handig met een pc! wie kan mij een bruikbare en begrijpbare tip aan de h
and doen. hardstikke bedankt alvast!
Misschien dat je even kan zeggen wat je op het blauwe scherm ziet ?? Want zo kunnen wij je ook niet verder helpen ...
Verwijderd
blauw scherm is meestal hardware fout in winxp
heb je iets overgeclockt ofzo?
geef is wat meer info
heb je iets overgeclockt ofzo?
geef is wat meer info
ik heb ff een update van windows geinstalleerd. kreeg een melding (blauw scherm)RQL_NO_LESS_OR_EQUEL en daarna diverse instructies om een leverancier te bellen. Onderaan gaf hij aan bezig te zijn met een fysieke geheugendump. Hierna sloot het geheel zelf af!
Ik heb een mycom systeem PIII, 800mhz en 256 intern geheugen. Overclocken kan ik niet.
Ik heb als poging xp erover heen gezet maar heeft niet geholpen.
Ik heb een mycom systeem PIII, 800mhz en 256 intern geheugen. Overclocken kan ik niet.
Ik heb als poging xp erover heen gezet maar heeft niet geholpen.
Je hebt een IRQ conflict, probeer XP 'ns te starten en tijdens het opstarten F8 indrukken en dan inloggen als Administrator, dan kan je misschien de problemen verhelpen 
Heb je onlangs hardware toegevoegd aan je systeem ???
Mischien je kaarten er eens anders inprikken

Die fout is bijna altijd het resultaat van brakke hardware
Die fout is bijna altijd het resultaat van brakke hardware
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL heeft niets met IRQ's te maken.DoRRoN schreef op 22 November 2002 @ 12:33:
Je hebt een IRQ conflict, probeer XP 'ns te starten en tijdens het opstarten F8 indrukken en dan inloggen als Administrator, dan kan je misschien de problemen verhelpen
In de search is heel erg veel te vinden over deze error en er zijn dan ook veel oorzaken voor te verzinnen.
In je Bios de optie pnp os veranderen.
Meh ...
Bedankt voor de tip:is nieuw voor mij. Ik heb het gelezen en als ik het goed begrijp lijkt het mij nogal maf. Ik heb niets nieuws geinstallerd of ge-updated van ME of 98 naar xp of zo. Het gehele systeem is dus xp compateble. Maf, toch?
Met IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL kun je zo verschrikkelijk veel vinden
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()