Ik wil graag mijn 233 upgraden dus nieuwe moederbord nieuwe proccesor maar moet ik dan ook een nieuwe kast? Want die kast is klein en hebben ze nog van die moederborden waarmee een paar pci kaarten in kunnen isa. NU heb je meestal dat er 5 pci in kan ofzo daarmaar 3 ofzo
Ik zou alles compleet nieuw kopen (als het in je budget zit), en de 233 verkopen of houden als tweede pc.
Die nieuw kast kun je zowieso beter doen, kom je nooit in de problemen met de "oude" voeding en "gedateerde" bay's enzo.
Die nieuw kast kun je zowieso beter doen, kom je nooit in de problemen met de "oude" voeding en "gedateerde" bay's enzo.
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Een nieuwe pc komt idd beter uit, want anders moet je ook alles gaan uitzoeken van het mobo enzow. Dussss of je ragt er zelf 1 inmekaar of je koopt er een bij een goedkope winkel
Als je een AT mobo hebt,moet je idd een nieuwe kast. (Tenzij je een K6-2 wilt
).
dan zit je dus aan een nieuw mobo, processor, geheugen, kast. En dan heb je nog steeds de oude onderdelen die de systeemprestaties ongetwijfeld negatief zullen beïnvloeden waardoor je niet uit de nieuwe onderdelen haalt wat er in zit.
dan zit je dus aan een nieuw mobo, processor, geheugen, kast. En dan heb je nog steeds de oude onderdelen die de systeemprestaties ongetwijfeld negatief zullen beïnvloeden waardoor je niet uit de nieuwe onderdelen haalt wat er in zit.
Je kan upgraden. Moet je k6-500 met een bijbehoorend mobo nemen. en nieuw geheugen. Comptechworld heb nog een mobo en de laatste 500's van e k6 serie.
Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....
tja er zitten al goeie dingen in eigelijk alleen moederbord en proccesor moeten vernieuwd worden. Mijn broer heeft een 500 maar ik kon heel goedkooop aan die proccer en moederbord komen
Pagina: 1