Toon posts:

Router vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een router gaan kopen en wel deze :
-----------
Sitecom xDSL/Cable Broadband Router Pro + 4p SW

Met deze xDSL/Cable router kunt u op eenvoudige wijze uw bestaande breedband (ADSL of kabel) internet verbinding delen via het netwerk. De router ondersteunt zowel PPPoE als PPTP (mxstream) waardoor u verzekerd bent van een probleemloze werking met alle huidige breedband verbindingen. De ingebouwde Firewall zorgt ervoor dat uw netwerk op een veilige manier wordt verbonden met het internet. De router is tevens voorzien van een ingebouwde 4 poort switch, zodat u direct een volwaardig netwerk kunt opzetten.
--------------------

Hij is in de aanbieding bij informatique :
http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.exe?A=545585

Wat ik hierover wil weten is :

Kan je door deze router FTP'en Remote Desktoppen ( VNC / PC anywhere etc ) . Ik dnek dan aan portmappings ofzo ?

Oftewel kan je deze router zo configureren dat inkomt en uitgaand verkeer ingesteld kan worden voor bepaalde applicaties als vnc & ftp ?

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Waar heb ik deze vraag al eerder gezien vandaag. Volgens mij op fokzine. Toch?

Maar goed. Ftpen moet wel gewoon gaan hoor. Verder ben ik niet echt bekend met die sitecom routers.

Verwijderd

Topicstarter
Jep Fok staat ie ook :)
Maar daar tweaked men niet zoveel zie ik

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 15:32

Peetman

Tjah....

Ja dat moet kunnen. Met als randvoorwaarden dat je kan zoeken / lezen

Verwijderd

Topicstarter
is er niemand met dit apparaat die mij uit kan leggen of het werkt en hoe hij dat gedaan heeft ?

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:05

tozzke

aka tozzert

ik heb deze router nu een maand of wat naar volle tevredenheid, ik ben nog geen dingen tegengekomen die niet gaan (evt na special applications/virtual servers)

alleen je moet de dns servers wel instellen op je nic, niet de router kiezen want daar ging het bij mij in het begin fout

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:28

Predator

Suffers from split brain

Elke router kan portmappen.

Je kon toch gewoon even de (online) handleiding doorbladeren :?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.