Hoe ver is het bereik van een draadloos toetsenbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik met behulp van m'n tv-out de computer aansluit op m'n tv, zou ik dan met een draadloos toetsenbord de computer vanaf de bank kunnen bedienen :?
Dat is ongeveer een afstand van 4 meter.
Het zal vast per toetsenbord verschillen, maar ik ben wel benieuwd naar het gemiddelde bereik aangezien ik er aan denk om er 1 aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Met een q-ware (elcheapo) tobo'tje in ieder geval niet....weet ik uit ervaring!

Logitech schijnen dat wel te halen, alhoewel je op de site niks over bereik kan vinden. Ik ga een Logitech setje kopen op de HCC, als ik een leuke aanbieding kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn toetsenbord heeft een bereik van zo'n 5-6 meter..

Microsoft Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

een elcheapo set doet net 1,5 meter.... 2 op z'n best jah. De Logitechs kunnen 4 tot 8 meter aan, afhankelijk van locatie zender + ontvanger. Betaal gewoon ff die paar eurookes meer voor kwaliteit, je krijgt et echt terug die investering door het gemak.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb de Logitech Cordless desktop PRO en die haalt (afhankelijk van de batterijen) 7~10 meter. :) Ik kan van beneden met mijn toetsenbord door de muziek zappen terwijl mijn pc boven staat, Logitech is wat dat betreft wel goed. Nog een voordeel is dat het nog zuinig is ook, ik doe gemiddeld 4 maanden met 2 penlites in mijn toetsenbord en 1~1,5 maand met 2 penlites in mijn muis.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ReemF schreef op 22 november 2002 @ 10:11:
een elcheapo set doet net 1,5 meter.... 2 op z'n best jah. De Logitechs kunnen 4 tot 8 meter aan, afhankelijk van locatie zender + ontvanger. Betaal gewoon ff die paar eurookes meer voor kwaliteit, je krijgt et echt terug die investering door het gemak.
Wat kost zo'n Logitech ongeveer dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 22 november 2002 @ 10:12:
[...]

Heb even naar de prijs van een logitech gekeken, +/- €75 vind ik toch echt teveel voor een toetsenbord.

Zoiets als dit dan?
Heb namelijk ook de 19inch van Medion staan hier en daar ben ik ook best tevreden over, ik kan alleen niks vinden over het bereik van dit toetsenbord.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2002 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:04
Mijn logitech (cordless optical desktop) haalt dat dus zeker niet he. Mijn muis doet het redelijk ver, maar mijn toetsenbord haalt nog geen 3 meter. En dan heb ik het getest met verse batterijen!
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat is raar want op de doos en in de papieren staat toch echt dat het bereik zo'n 7 meter is.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Pagina: 1