[BF1942] Beeld schokt

Pagina: 1
Acties:

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik denk dat het opgelost is, nieuwe drivers geinstaleerd van de soundcard

Ik had battlefield en dat werkte perfect.
daarna zette ik een image terug op mijn pc, en sindsdien schokt battlefield.

Ik heb al gezocht in "Spielerij - Problemen & Vragen", maar kreeg no match.

Ik heb al nieuwe detonator drivers geinstaleerd, via drivers.

ik draai op Windows XP, heb amd 2000+, 512mb ddr, G4 ti4200 128MB.

Thank you _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door mellowpimp op 23-11-2002 13:20 ]

Verwijderd

Tsja als het voorheen het wel goed deed en nu niet zo dan heb je toch een foute instelling ofzo ofwel in battlefield of nog een oude driver van via 4 in 1 oude detonator van nvidia. Sound quality op 22 of 11 khz :?

Maar ja als je de faq hebt nagelezen en het werkt dan nog niet dan mag je gaan w8en op de 1.2 patch of hem naar de winkel terug brengen :z

• mellowpimp
  • Niet online
Hmmm.. ik heb de faq ff over het hoofd gezien :X zal hem nu doorlezen
(topic niet sluiten aub)

Audio heb ik op 40khz ofzo en hardware accelaration aan, als ik hardware accelaration uit zet dan krijg ik alleen maar kraakend geluid :?

en heb de 1.1 patch wel geinstaleerd

Verwijderd

Batman2k schreef op 22 November 2002 @ 09:15:
Hmmm.. ik heb de faq ff over het hoofd gezien :X zal hem nu doorlezen
(topic niet sluiten aub)

Audio heb ik op 40khz ofzo en hardware accelaration aan, als ik hardware accelaration uit zet dan krijg ik alleen maar kraakend geluid :?

en heb de 1.1 patch wel geinstaleerd
daar hebbie het al :P zet het geluid op 22 khz hardware acceleration gewoon aan en de rest gewoon op zo hoog mogelijk en hij moet perfect draaien op jouw systeem althans mijn broertje heeft een vergelijkbaar systeem en die doet het ook perfect met deze settings :)

• mellowpimp
  • Niet online
ok thanks, zal vanmiddag ff het geluid lager zetten, en kijken of het dan werkt (zit nu op school)

heb de faq gelezen stond niks in.

nog ff een vraagje als iemand dit leest.

Die bloodpatch (die van bf1942.nl) steelt die de cd-key ??

• mellowpimp
  • Niet online
ik heb het geluid op 22khz gezet, maar hij schokt nog steeds... (lijkt net of ik in slowmotion speel) niet altijd maar als het druk wordt zeg maar, dus schieten en rijden

Verwijderd

Ik heb met battlefield, dat ik zelf niet schok maar dat de voertuigen van andere spelers heel erg schokkend vooruit gaan.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
Batman2k schreef op 22 november 2002 @ 13:54:
ik heb het geluid op 22khz gezet, maar hij schokt nog steeds... (lijkt net of ik in slowmotion speel) niet altijd maar als het druk wordt zeg maar, dus schieten en rijden
Probeer ook eens andere geluidsinstellingen zoals de kwaliteit enzo :)
Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 17:28:
Ik heb met battlefield, dat ik zelf niet schok maar dat de voertuigen van andere spelers heel erg schokkend vooruit gaan.
Wat zijn je specs? En is dit offline of online?

The devil is in the details.

• mellowpimp
  • Niet online
geluid heb ik al gedaan, en werkt niet echt... het is als ik online speel. maar het is geen lag.

Behuizing: ATX Midi STD 300W

Moederbord: AOpen AK77 ProA 333FSB ATA/100 DDR

Processor: AMD Athlon XP 2000 @ 1,67 Ghz

Geheugen: 512 DDR / 333 speed

Diskettestation: FDD 3.5~/1.4

Hardeschijf: Maxtor 40Gb 7200rpm IDE ATA100
Maxtor 40Gb 7200rpm IDE ATA100

CDRW / DVD COMPAQ DVD-ROM GD-2500
Plextor 40x12x40 CDRW

Geluidskaart Creative SB Live Player 1024

Videokaart XFX GEFORCE 4 TI4200 128MB DDR TV-OUT

Netwerkkaart Sitecom Ethernetcard (realtek RTL8139 chipcet)

Verwijderd

Raar hoor, heb onlangs de pc van mijn broertje nog opnieuw geinstald voor hem nadat hij op een onmogelijke manier zijn partities weer eens had verkloot :/

specs:
msi kt 3 moederbord
2x256 mb pc2700
asus ti 4200 128 mb
sb live 5.1

Volgorde van werken:

partities gemaakt

windows xp prof. erop gezet. inclusief alles een beetje mooi maken, oude windows skin netwerkinstellingen enz.

via 4 in 1 drivers geinstalleerd (4.43) (opnieuw opgestart)

nvidia detonators (40.72 whql) (opnieuw opgestart)

Norton antivirus 2002 (opnieuw opgestart)

Windows update (opnieuw opgestart)

en daarna battlefield incl. 1.1 patch (hij gebruikt zijn pc gewoon voor het gamen meestal en een beetje word/excel voor school)

Bij dit alles werkt Battlefield gewoon bij hem goed met alle settings op hoog (1024x768) alleen de sound quality op 22 khz. En aangezien Battlefield met directx werkt kun je gewoon die refreshrate instellen bij de driveropties van nvidia tegenwoordig dus niks geen extra progjes komen daarbij kijken.

Gewoon de sound drivers gebruikt die std bij windows zitten, maar jij zou misschien nog nieuwe sounddrivers kunnen installeren. Voor de rest zou ik het niet weten :?
Pagina: 1