[ALDI fototoestel] is dit een stunt?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50339

Topicstarter
volgende week in de aldi's van belgië staat een digitaal fototoestel te koop : http://www.aldi.be/ALDI_BN/home.htm

SPECS : Digitale camera

4,1 megapixels Sony® CCD-sensor voor echte fotokwaliteit, resolutie 2272 x 1704 pixels, 3 x optisch Ricoh® zoom-objectief (komt overeen met 38-114 mm bij kleinbeeldcamera's), 128 MB CompactFlashª geheugenkaart voor het opslaan van maximaal 94 afbeeldingen (hoogste resolutie), 2 x digitale zoom, macrofunctie voor extreme opname dichtbij vanaf 8 cm, eenvoudige aansluiting op de USB-poort, 4,5 cm LCD-kleurendisplay om de opnamen direct te kunnen bekijken, autofocus, flitsautomatiek, flits vooraf voor het verminderen van het rode-ogen-effect.
PRIJS : 369 euro

Mijn vraag : is dit een doeie deal ?
en indien ja : middelmatig goed, vrij goed of echt een heel goeie deal (maw is dit een stunt?)?
want ik weet niets van fototoestellen af en ik wil mij er een aanschaffen
is dit een te gesofisticeerd (lees: duur) toestel voor een 'gewone' gebruiker zoals ik (voor enkele foto's per maand)
en dat type kaart dat erin zit (CompactFlashª geheugenkaart), is dat een goed type? makkelijk te verkrijgen in de handel? makkelijk uit te breiden/ duur ?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 50339 op 22-11-2002 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40245

Prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:53
staat volgens mij op de site zelf. 369 euro
Digitale camera

4,1 megapixels Sony® CCD-sensor voor echte fotokwaliteit, resolutie 2272 x 1704 pixels, 3 x optisch Ricoh® zoom-objectief (komt overeen met 38-114 mm bij kleinbeeldcamera's), 128 MB CompactFlashª geheugenkaart voor het opslaan van maximaal 94 afbeeldingen (hoogste resolutie), 2 x digitale zoom, macrofunctie voor extreme opname dichtbij vanaf 8 cm, eenvoudige aansluiting op de USB-poort, 4,5 cm LCD-kleurendisplay om de opnamen direct te kunnen bekijken, autofocus, flitsautomatiek, flits vooraf voor het verminderen van het rode-ogen-effect. Inclusief 6 EUR recyclagebijdrage.

369

Opgelet: Deze artikelen zijn slechts tijdelijk in ons assortiment

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oeps vergeten, sorry :-)
369 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4137

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31421

Zie het slotje onderaan, juist hetzelfde topic: kijk daar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinkyClown
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09-2024

KinkyClown

Eenvoud is beter dan twee fout

Ik persoonlijk heb er een gekocht een tijdje terug toen deze stund er ook was. Het toestel bevalt mij goed. Licht meting van het apparaat is niet perfect, als het een beetje donker wordt dan gaat hij al snel flisten. Overigens kan je 75 plaatjes (met goed daglicht) op een 128 MB kaart kwijt (spreek uit ervaring). Je moet dit toestel vergelijken met een simpele normale APS camera, het is geen professioneel ding, maar leuk voor de hobbyist / thuisgebruiker / amateur fotograaf. Als je wat voorbeelden wil zin (maar dan wel verkleint) kijk op mijn deviant art pagina: http://kinkyclown.deviantart.com en zie de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinkyClown
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09-2024

KinkyClown

Eenvoud is beter dan twee fout

P.S. Eigenlijk is het een Minolta camera maar met een Medion sticker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
KinkyClown schreef op 22 november 2002 @ 08:56:
P.S. Eigenlijk is het een Minolta camera maar met een Medion sticker...
en is dat een goed merk voor digitale toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiel2002
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2021
welke type van minolta is het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Wordt er nou ook een GP Powerbank lader + accu's bijgeleverd :?

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.be/ALDI_BN/OFFER_BN/OFFER_48/BILD01.JPG

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-05 13:36

Puck

W32.Deadcode.A

[rml][ Aldi België] Medion 4.1MP Digitale Camera[/rml]
is al gesloten...

Volgens mij is dit toestel al meerdere keren voorbij gekomen. Dus ik denk dat je even search moet gebruiken.

[ Voor 36% gewijzigd door Puck op 22-11-2002 11:03 ]

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op 22 November 2002 @ 11:01:
Wordt er nou ook een GP Powerbank lader + accu's bijgeleverd :?

[afbeelding]
indien ja, is dit dan een stunt? (want ik denk van wel)

en mensen, help me aub een beetje i.p.v. allerlei non-topic opmerkingen te posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

zie puck

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.