[muis] verschil teflon voetjes en mouseskates

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ga bij indiweb.de een muismat bestellen en vroeg me af of ik daar nog teflon mouseskates bij moest doen.

Vind 6euro voor twee stukkies plakband ook een beetje aan de dure kant eerlijk gezegd.

De voetjes op mijn MX300 zijn al van teflon dus kan iemand vertellen of daar nog veel winst valt te halen ?

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 09:53

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

nee, tis zowiezo voor of oude muizen(geen teflon e.d) of versleten muizen

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 22-11-2002 08:04 ]

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

Lijkt me niet, als je toch al teflon voetjes eronder hebt zitten, waarom zou je er dan nog meer teflon tape onder plakken. Lijkt me beetje nutteloos

• watzie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 16:26
SkoolieDie schreef op 22 November 2002 @ 07:50:
Ik ga bij indiweb.de een muismat bestellen en vroeg me af of ik daar nog teflon mouseskates bij moest doen.

Vind 6euro voor twee stukkies plakband ook een beetje aan de dure kant eerlijk gezegd.

De voetjes op mijn MX300 zijn al van teflon dus kan iemand vertellen of daar nog veel winst valt te halen ?
Ja kan je pols nog sneller uitglijden *auw verstuikte pols* :-)
'k zou het niet doen als ik jou was, levert je geen extra comfort of precisie op.

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 12:14
Ik heb teflon voetjes op mijn MX500, en ik heb nog mouse skatez liggen. Ik heb het er niet opgedaan omdat de slofjes van de MX500 zeer glad zijn, en het niet heel veel uit maakt. Als ze stroef worden kan ik het wel proberen. Ik hoorde laatst trouwens dat je bij logitech gratis muis slofjes kan bestellen.

Conclusie: Gebruik mouse skates niet op je MX300. Mouse skates slijten best snel, en dan worden ze stroever.

• SkoolieDie
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nou bedankt allemaal, dat scheelt weer geld :)

Ben benieuwd hoe de combi MX300 en Mouse Bungee Crystal Pro wordt.

Nog een tip voor Mouseware gebruikers die gameproblemen hebben:
Download de microsoft muis software en gebruik die. Echt 10 keer beter; je kan per app de knoppen instellen.

http://www.microsoft.com/hardware/mouse/download.asp
Pagina: 1