stille p3 koeler

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
Ik heb de search geprobeerd, maar daar is misschien iets fout gegaan of zo, want ik kon echt niks vinden (trefwoorden: stille cpu koeler, stille koeler en zelfs stil)

Dus als jullie mij niet kwalijk nemen;

mijn p3 koeler maakt dus teveel lawaai, dat wil ik oplossen.

het gaat om een p3-866, fcpga, niet overgeklokt
cpu temperatuur bij normaal gebruik is 33'c, system temp is 35

verder vroeg ik me af of een hdd cooler wel zo noodzakelijk is; ik heb een 7200 rmp maxtor ide schijf die redelijk vij in de kast hangt

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05-2025

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Ik gok dat je jouw PIII met een vulcano7+ koelblok passief kunt koelen, das natuurlijk wel lekker stil. Wel moet je dan een beetje caseflow hebben. Mijn PIII (600@722) werkt ook zonder FAN met het Vulcano7+ koelblok.

Veel moderne AMD koelers passen ook wel op je PIII. Maar dan hebben ze wel te veel capaciteit, das gunstig want dan werken ze waarschijnlijk dus ook met een langzaam draaidende stille fan. Kijk anders eens op de site van Zalman, die maken alleen maar (dure) low noise koelers, maar aangezien jij een PIII wilt koelen kan je het wel met een verouderd, en dus betaalbaar, model af.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 05:19
Luxx schreef op 22 November 2002 @ 05:00:
Ik gok dat je jouw PIII met een vulcano7+ koelblok passief kunt koelen, das natuurlijk wel lekker stil. Wel moet je dan een beetje caseflow hebben. Mijn PIII (600@722) werkt ook zonder FAN met het Vulcano7+ koelblok.

Veel moderne AMD koelers passen ook wel op je PIII. Maar dan hebben ze wel te veel capaciteit, das gunstig want dan werken ze waarschijnlijk dus ook met een langzaam draaidende stille fan. Kijk anders eens op de site van Zalman, die maken alleen maar (dure) low noise koelers, maar aangezien jij een PIII wilt koelen kan je het wel met een verouderd, en dus betaalbaar, model af.
*kuch*

Is het een Slot 1 of een S 370 ;)

Verwijderd

DjGeRo schreef op 22 November 2002 @ 07:11:
[...]

*kuch*

Is het een Slot 1 of een S 370 ;)
fcpga was volgens mij S370

Idiaal voor een Zalman 6000CU :*)

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 07:24:
[...]

fcpga was volgens mij S370

Idiaal voor een Zalman 6000CU :*)
Of waterkoeling. :9~

Wanbeleid is ook beleid.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Dit kun je echt wel zelf uitzoeken.. Wat reviews van koelers zoeken waarbij op geluidsniveau wordt gelet, of gewoon zelf een stille fan zoeken die op je heatsink past :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.