Toon posts:

iemand met zalman zm80-hp op hercules 8500le

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Krijg meer en meer genoeg van het lawaai van de fans in mn kast (5x). Inmiddels zijn 3 standaardfans vervangen door Papst-8412-exemplaren. Nu nog de northbridge en de videokaart. Wat de standaard northbridge-fan betreft, die wordt morgen vervangen door een heatsink van Zalman (ZM-NB32J), tenminste als ik die morgen tegenkom bij de HCC-dagen. Probleem zit'em bij de videokaart (Hercules 8500LE). Had gehoopt de standaardfan te kunnen vervangen door een passieve koeler: Zalman ZM80-HP, maarre daarvoor zijn wel twee gaten nodig in de videokaart. Heb net de videokaart eruit gehaald, hoe ik ook kijk .... geen gaten.
Is er iemand die mij uit kan leggen hoe ik een Zalman ZM80-HP installeer op een Hercules 8500LE zonder gaten??

In de schuur ligt nog wel een boormachien, dus ff twee gaatjes boren zal geen probleem zijn ;) . Voordat ik daaraan begin toch eens wat praktijkervaringen van anderen horen over dit probleem.

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 11:41

Scighera

swim-bike-run

Verwijderd schreef op 22 November 2002 @ 01:10:
In de schuur ligt nog wel een boormachien, dus ff twee gaatjes boren zal geen probleem zijn ;) . Voordat ik daaraan begin toch eens wat praktijkervaringen van anderen horen over dit probleem.
DE manier om je kaart om zeep te helpen.

Die printplaat bestaat uit een x aantal lagen met daarop electronische verbindingen
Als je gaat boren is de kans 99.9% dat je dwars door zo'n verbinding heen boord me tals resultaat: Hercules 8500LE R.I.P.

Qua benamingen kon het beter maar ja... :P

www.triathlete.nl

Verwijderd

Topicstarter
De eerste HCC-dag is voorbij. Er zal vast wel een tweaker zijn die de hele avond bezig is geweest om de daar gekochte Zalman ZM80-HP op een Hercules 8500LE te krijgen. Ik ben heel benieuwd naar zijn/haar ervaringen!