Red Alert 2 is veel te moeilijk!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.241 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb sinds een paar dagen Red Alert 2, en heb deel 1 erg vaak gespeeld, dus ik weet echt wel hoe het spel werkt.. maar Red Alert 2 is ècht veel te moeilijk. Tegen de tijd dat ik 6 gebouwen heb staan en 3 tankjes gebouwd heb, staan ze me al met 10 tanks aan barrels te knallen :( :( :(
Alles staat op easy, en nog is er geen beginnen aan in Skirmisch (Superwapens al helemaal niet!!!)

Iemand enig idee?

Barracuda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 17:35

Robert

You have your answer..

vind je de missies zelf ook te moeilijk ?

en voor de rest..'t is misschien even wennen voor skirmish maar je kan natuurlijk ook wat aan je verdediging doen

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Laatst online: 20-04 22:01
MOEILIJK? Ik had het met beide sides binnen 4 dagen uitgespeeld, terwijl ik met de vorigen altijd vastliep. En de skirmish is helemaal makkelijk, zelfs bij Brutal loop je over ze heen.
Superwapens gooien ze altijd op je Warfactory, en als je missies speelt moet je soms een paar keer restarten, maar dan heb je door hoe het level in elkaar steekt qua computer aanvallen, en dan is er ook nix aan. Bij de allies bouw je gewoon een berg vliegtuige en gooi zen Cyard plat, en loopt er daarna eventueel met een stel prismatekns overheen. Bij de russen moet je gewoon aanvallen met tenks en terrordrones, met 5 apocalypse tanks kun je bijna iedere basis platgooien (deze zijn dan binnen no-time elite, waardoor de pc al helemaal geen weerstand meer kunnen bieden), vooral als je der nog een stel kirovs bij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RA2 is idd veelste makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

Ik heb ook nog geen moeite gehad in multiplayer/skirmish... behalve de eerste keer, toen kwam er zo'n Kirov boven m'n basis hangen zonder dat ik verdediging had :).

Ik heb Single Player de Soviets al uitgespeeld, waarbij ik alleen de missie met het Kremlin lastig vond (en ook alleen de eerste 10/20 minuten). Allied ben ik nu mee bezig, 1e 6 levels waren makkelijk genoeg ;)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RA2 is echt niet moeilik hoor. Je moet de computer een beetje doorhebben, want de computer gaat in skirmish (vaaK) eerst zo snel mogelijk voor de nuke/weather control en dan gaat ie pas ventjes bouwen... Dus als jij 3 extra tankjes bouwt en 10 poppetjes dan wals je de computer direct plat.

Doe je dat echter niet dan komt de computer vrolijk aankakken met z'n nuke/wc :(

En de missies zijn ook erg makkelijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>MOEILIJK? Ik had het met beide sides binnen 4 dagen uitgespeeld[/quote]
Zeker op easy zitten spelen he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind hem ook wel makkelijk. Duurt soms een beetje lang voor ik win maar verder best makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 10:29

Apache

amateur software devver

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 05:21 schreef sampoo het volgende:

Zeker op easy zitten spelen he? :)[/quote]ik had 3 dagen nodig om met de soviets het op hard uit te spelen :(

echt veel te simpel, k'heb gisteren de laatste missie met 6 armagedon tanks uitgespeeld.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus jij zit gewoon 3 dagen non stop te spelen?:?

get a life man

ik hou ook wel van gamen, maar dat gaat me toch echt wat te ver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een studiegenoot heeft vorige week 18uur continu gespeeld en toen had ie het uitgespeeld voor beide kanten op Hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 10:29

Apache

amateur software devver

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 13:15 schreef lord_helixz het volgende:
dus jij zit gewoon 3 dagen non stop te spelen?:?

get a life man

ik hou ook wel van gamen, maar dat gaat me toch echt wat te ver[/quote]k'heb zeker niet non stop gespeeld 3x geslapen, en redhat zitten configureren, onder windows heb ik RA2 uitgespeeld met maar 1 kant en ook nog wat anno 1602, k'heb dus wel 3 dagen achter mijn comp gezeten maar wie hier niet?

K'had trouwens ook al veel RA2 gespeeld op een lanparty vorig weekend die 3 dagen non stop was, maar daar heb ik vooral CS gespeeld.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moeilijk?? hahahahahaha

heb er een week overgedaan om dat spel uit te spelen... 2 dagen allies en 3 dagen russen...russen op hard allies op normal.

en ik heb het weekend vrij gehad voor mijn vriendin....en ik heb alleen 's avonds zitten spelen....

skirmish is al helemaal niet moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 18:31

Nietzman

Woei!

Ik had hem in 'normal' anders wel mooi in een dag uitgespeeld.... en altijd ook bij de eerste keer....

het was echt het 'gaap' idee..... zo'n saai spel.... ik ben blij dat de multiplayeroptie iets meer brengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
ra2 moeilijk:
<h1>HAHAHAHAHA </h1>

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
op easy issie echt niet moeilijk... :)

btw. is alaska het laatste level voor de russen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 03:56

Thomix

cAFFEÏNE!

Op normal met allies niet normaal simpel meer zeg...
ik had na de laatste missie iets van "huh? nu al???"
Harriers zijn veel te goed (met zijn 30-en) en de AI zuigt behoorlijk (hebben ze een atoombom, ik een extreem compacte basis, gooiten ze mn wfac die los stond plat, en dat 4 (!) keer!

ps. je moet goed opletten iedere missie, er is altijd een vet simpele achterdeur (in de laatste missie kun je met 3 seals en een heli de stroom uitzetten... mzzls russen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robert
  • Laatst online: 16-09 17:35

Robert

You have your answer..

hmm, het enige wat ik moeilijk vond aan RA2 was de eerste keer multiplayer in een superkleine level met gamespeed op high. Was de enigste keer dat ik verloren had.

Maar het is echt TE simpel voor woorden..gister weer potje gespeeld tegen 1 tegenstander op brutal. Binnen 20 minuutjes had ik hem volledig ingemaakt.

Enige wat de AI kan is een beetje met superweapons gooien en wat turrets in zijn basis neerzetten :(

Bah..en als je met 3 of 4 tegenstanders gaat doen krijg je 4 atoombommen op je hoofd en ben je ook weggevaagd als je niet oplet

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit ook wel een grappig bericht.

Misschien moet je de gamespeed wat lager zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RA2 van zaterdag ochtend tot zondagavond uitgespeeld:

EEN EITJE DUS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Die AI, is nou niet echt brilliant te noemen. In de eennalaatste missie van de sovjets (Kremlin) rijden die sukkels met 3 apocolypse tanks mijn basis binnen, en gaan naast mijn nuke silo staan. Vervolgens doen ze helemaal niets, ze staan er gewoon, ik gooi er vervolgens een paar V3's op en ze blijven gewoon staan, draaien wat rondjes op dezelfde plek en worden vervolgens dus afgeslacht.
Verder zijn de missies errug simpel, alleen de allied missie met een 5 seals, 5 engineers, een handvol mannetjes en twee tanks, waarmee je een hele basis moet wegvagen, daar heb ik even nagedacht over een tactiek.
De rest van de missie's is gewoon 20 prism towers/tesla coils en 30 harriers/apocolypse tanks, dan heb je het in een weekend uitgespeeld.

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 16-09 20:00
Maarre, in multiplayer issie een stuk moeilijker.... nog beter ik heb nog geen 1 keer gewonnen, terwijl ik iedereen versla via LAN, singleplayer (op hard) in 3 dagen had uitgespeeld. Ik word gewoon telkens weg gerushed. Iemand tips/volgorde bouwen?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Red Alert 2 is echt niet moeilijk!
Ik win elke keer tegen 3 computerspelers op Brutal mode. Je moet gewoon met je spion geld jatten van hun, die computer is zo dom als het achtereind van een koe!
Tegen mijn gangenoten is het tenminste een waardige tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Laatst online: 15-01 18:46
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 13:15 schreef Thomix het volgende:
Op normal met allies niet normaal simpel meer zeg...
ik had na de laatste missie iets van "huh? nu al???"
Harriers zijn veel te goed (met zijn 30-en) en de AI zuigt behoorlijk (hebben ze een atoombom, ik een extreem compacte basis, gooiten ze mn wfac die los stond plat, en dat 4 (!) keer!

ps. je moet goed opletten iedere missie, er is altijd een vet simpele achterdeur (in de laatste missie kun je met 3 seals en een heli de stroom uitzetten... mzzls russen![/quote]damn ja dit is easy!!!! Ik deed het met chrono legionaires! dag dag nuke powerplants.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk1956
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 27-01-2023
Ik speel Redalert 2 tegen andereen in LAN echter wat mij opvalt is dat de tegenstander heel snel heel veel tanks heeft hoe kan dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:44

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Dirk1956 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 17:51:
Ik speel Redalert 2 tegen andereen in LAN echter wat mij opvalt is dat de tegenstander heel snel heel veel tanks heeft hoe kan dat?
Aangezien je een 22 jaar oud topic kicked zou het mij niks verbazen dat het aan je netwerkinstellingen ligt.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:05

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

@Dirk1956 check even de datum van het topic. ;)

Klik

[ Voor 86% gewijzigd door teacher op 28-12-2022 17:58 ]

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.