Toon posts:

[xp home] in domein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is bekend dat XP Home Edition standaard niet in staat is om binnen een domein/werkgroep te werken.

Nu moeten er programma's zijn (legaal) die er voor zorgen dat XP Home Edition dit wel kan. Ik heb zelf het programma XTeq Systems X-Setup gevonden. Dit schijnt zo'n programma te zijn waarmee dit mogelijk is. Ik heb echter deze optie niet binnen dit programma kunnen ontdekken.

Kan iemand mij oplossing bieden, zodat ik XP Home Edition wel kan aanmelden binnen een domein. Thx in @dvance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Vergeet het maar :) Dit gaat nooit werken ook niet met een extern tooltje. Wat je wel kan doen is je pc in een werkgroep zetten met dezelfde naam als het domein.

Alleen: user acounts lokaal moeten gelijk zijn qua naam en passwords met het NT domein. Er zit niet voor niks een hogere prijs aan de XP Pro versie.

Zie oa. deze link : http://www.microsoft.com/...me/howtobuy/choosing2.asp

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er geen updates van NT voor? Je hebt toch immers ook nieuw service pack nodig Om XP (Pro?) machines te laten werken onder een NT domein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan niet. Moet je de pro voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zonder pro kan het niet geloof me heb een keer 2 dagen zitten klooien en toen toch maar pro gekocht..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik dan voor een upgrade 'de volle pond' betalen, terwijl ik al XP Home Edition heb?
Ik heb wel Windows 2000 Professional, maar die zou ik dan moeten installeren met behoud van drivers zoals onder XP geïnstalleerd zijn. Dat werkt dus waarschijnlijk niet. :(
Pagina: 1