ik zit sinds gisteravond met een vaag probleempje, ik heb slackware 8.1 op me systeempje geinstalled met enlightenment als windowmanager.
dit heeft hiervoor perfect gewerkt, k had alleen mn mysql verneukt dus reinstall.
nou hebbik 1 probleempje, met opstarten gaat alles goed, en het opstarten van enlightenment ook, totdat bij enlightenm. dat "gordijn" verdwijnt dat ie klaar is met loaden, vanaf dan kan ik mijn muis nie meer goed gebruiken, en schiet mn cpu gebruik naar de 100%. alle instellingen zijn hetzelfde als de vorige keren.
ik heb ge-searched en ge-googled. geen oplossing gevonden.
misschien kan hier iemand mij helpen.
systeempje: p3-500 / 512mb ram / 4.3 + 2.5 gb hd / s3 savage4 / sb awe 64 gold / 3c905cx-tx-m nic
/edit/
er zit ook nog een monster 3d 1 kaartje in
/edit/
dit heeft hiervoor perfect gewerkt, k had alleen mn mysql verneukt dus reinstall.
nou hebbik 1 probleempje, met opstarten gaat alles goed, en het opstarten van enlightenment ook, totdat bij enlightenm. dat "gordijn" verdwijnt dat ie klaar is met loaden, vanaf dan kan ik mijn muis nie meer goed gebruiken, en schiet mn cpu gebruik naar de 100%. alle instellingen zijn hetzelfde als de vorige keren.
ik heb ge-searched en ge-googled. geen oplossing gevonden.
misschien kan hier iemand mij helpen.
systeempje: p3-500 / 512mb ram / 4.3 + 2.5 gb hd / s3 savage4 / sb awe 64 gold / 3c905cx-tx-m nic
/edit/
er zit ook nog een monster 3d 1 kaartje in
/edit/
[ Voor 9% gewijzigd door 41728 op 21-11-2002 23:56 ]