Ik heb nu de gewone logitech optical op PS2 staan en krijg zaterdag de dual optical binnen, nou kan ik me iets herinneren dat ik gelezen heb dat de dual optical op PS2 maar 2x200DPI gebruikt en op USB de volle 2x800DPI gebruikt, is dit waar?
Verwijderd
Dat zou ik zou gou niet weten maar men vader gebruikt hem is er is helemaal weg van ik zelf gebruik het desktop optical setje van logitecht de zwarte maar moest wel ff wennen aan de muis aan de vorm van dat ding in de hand
kan kloppen jah.
de PS2 poort kan maar een bepaald aantal maal per seconde opmeten waar de muis op dat moment is.
standaard is dat 100 maal, maar kan maximaal opgeschroeft worden naar 200 (logitech mouseware kan dat).
dit limiteert de muis behoorlijk.
als je een USB muis met verloopje hebt en je hebt mouseware geinstalleerd krijg je ook een waarschuwing dat de muis niet volledig tot zijn recht zal komen.
dus ik zou de muis op USB hangen.
de PS2 poort kan maar een bepaald aantal maal per seconde opmeten waar de muis op dat moment is.
standaard is dat 100 maal, maar kan maximaal opgeschroeft worden naar 200 (logitech mouseware kan dat).
dit limiteert de muis behoorlijk.
als je een USB muis met verloopje hebt en je hebt mouseware geinstalleerd krijg je ook een waarschuwing dat de muis niet volledig tot zijn recht zal komen.
dus ik zou de muis op USB hangen.
Verwijderd
Maar vaak (bij mij en meerdere dat ik weet) happerd die in USB en in PS2 niet. Dan heb je weinig keuze..
gewoon op de usb poort hangen
dan werkt hij het best. veel gevoeliger en precieser
een tip. gebruik geen blauwe muismat.
Ik heb nu mn gewone optical even in USB gestopt om te testen of het goed werkt, en dat deed die, hopelijk zal het hetzelfde verlopen met de dual, bedankt voor de hulp.
Nog ff een vraagje, kan je ook ergens zien hoeveel DPI je muis op het moment gebrukt ? Zou wel handig zijn..
Ik gebruik een blauwe muismat en hij doet het PRRRRRRRRRRIIIIIIIMMMMMAAAAAAAAAdamster schreef op 22 november 2002 @ 01:41:
gewoon op de usb poort hangen
hebben wij dezelfde?DutchCommando schreef op 23 november 2002 @ 08:17:
[...]
Ik gebruik een blauwe muismat en hij doet het PRRRRRRRRRRIIIIIIIMMMMMAAAAAAAAA
hmm, zie net dat ik de mouseman dual optical heb.
die ene met 2 rode ledjes.
als ik mijn muismat, waar blauwe vlakken op zitten, gebruik dan flipt m'n muis afentoe op de blauwe delen.
Ik heb nog dezelde muismat en de dual flipt ook op de witte plekjes, binnenkort maar even een zwart matje halen.
Edit : Ik ben nu een beetje ingespeeld op de muis en ik ben er hartstikke tevreden over, ik moest eerst nog wat wennen hoe die in de hand laag en aangezien die een stukje zwaarder is als de normale logitech opti, maar met zijn 1600dpi is die echt precies en dan merk je goed. CSers.. beware
Edit : Ik ben nu een beetje ingespeeld op de muis en ik ben er hartstikke tevreden over, ik moest eerst nog wat wennen hoe die in de hand laag en aangezien die een stukje zwaarder is als de normale logitech opti, maar met zijn 1600dpi is die echt precies en dan merk je goed. CSers.. beware
[ Voor 58% gewijzigd door SCIxX op 24-11-2002 13:40 ]
Pagina: 1