Ervaringen met Logitech Momo FFB stuur

Pagina: 1
Acties:

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:36

Marc H

- - Is wakker - -

Topicstarter
Gisteren heeft mijn Logitech Wingman FFB stuur het begeven, dus ben ik op zoek naar een nieuw stuurtje. Waar ik het meest aan irriteerde van de wingman was de herrie die het force feedback systeem maakt, dus het nieuwe stuurtje "moet" stiller zijn.

Mijn oog is gevallen op de Logitech Momo FFB. iemand Alle testen die ik gelezen heb zijn van een andere versie (rubber ipv leer op het stuur, andere pedalen). Kan iemand mij er wat over vertellen, oa hoe hij bevalt, en hoeveel lawaai hij maakt?

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dan heb je denk ik niet heel goed gezocht want toen ik 3 a 4 maanden geleden zocht kon ik genoeg vinden over de huidige versie.

Maar om even op je vraag terug te komen: Hij bevalt me zeer goed (heb em een maand of 3) en voelt zeer robuust aan. De FFB kan je behoorlijk hoog / hard instellen maar dit is m'n eerste FFB stuurtje dus heb niet echt een vergelijking. Het geluid vind ik zeer acceptabel en irriteert me ook niet tijdens het spelen. De knoppen zijn alleen wel een beetje wennen omdat ze ietsjes verder zitten dan normaal.

Kijk hier anders eens bij de reviews http://www.wingmanteam.com/

Mijn YouTube kanaal