Empire Earth: Art of Conquest

Pagina: 1
Acties:

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Wie speelt het? Ik en 2 kameraden hebben het namelijk gekocht en spelen het online, maar het aantal nederlanders is vaak erg laag (ja, ik zit in de Europe room :)).

Dus, zijn d'r ook mensen hier die deze game + expansion spelen? En maybe een keertje zin hebben 3 vs 3 / 4 vs 4 te spelen? :)

OMG! Het is natuurlijk ART of conquest |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Inferno op 21-11-2002 23:13 ]

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
wel es gespeeld. maar vond het een vaag spel. ik had op een gegeven moment alles gebouwd en kon niet naar tijdperk 4 oid toe. terwijl ik ingesteld had spelen van begin tot nanoage.
klinkt mischien gek, maar ik vind zulke spellen het leukts om alleen te bouwen zonder aan te vallen :D

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-01 21:07
Titel veranderd :)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:31

Rival24

I'll Be Back

CU2morO schreef op 21 november 2002 @ 23:16:
wel es gespeeld. maar vond het een vaag spel. ik had op een gegeven moment alles gebouwd en kon niet naar tijdperk 4 oid toe. terwijl ik ingesteld had spelen van begin tot nanoage.
klinkt mischien gek, maar ik vind zulke spellen het leukts om alleen te bouwen zonder aan te vallen :D
Je moet elke age wat gebouwen neer flatsen om verder te kunnen (gebouwen populaten mag ook)

Verwijderd

Hmmzz als ik de expansion heb. Dan ga ik online spelen. Maar ik heb hem nog nergens zien liggen. :)

Verwijderd

ha die aapie,

ja ik heb er ook lang moeten zoeken. maar als je er toch aan wil komen kun je naar dimensionplus.nl gaan. misschien dat ie er niet bij staat maar ze kunnen hem zo voor je bestellen. en voor het bouwen btreft.. veel peopletjes in de gebouwen drukken doet wonderen. Wil je dat de vijand minder snel rushed speel dan large island. ik vind het opbouwen ook mooi. afbreken gaat wel dan sneller >:)
normaal gesproken speel ik hooguit to modern time. toch het mooist en meer realistische wapens. rest een beetje fantasie wapens.. vind ik niet zoveel aan.

maar AoC is cool.

Verwijderd

Wahaha niemand kan mij rushen. Bij AOE2 niet bij EE niet dus nu ook niet!. :D
Effe kijken of ik hem daar kan bestellen. Want het is een ijzersterke game. Jammer dat hij niet zo poulair is. Zelfs mensen die niet van strategie games houden is hij leuk. Iedereen heeft toch weleens zin om met een leger van meer dan 300 man (max 1200) te gaan strijden? Ikke wel in ieder geval. :)

Verwijderd

aapie ik kan je niets anders dan gelijk geven. inderdaad die pop cap is een beetje jammer.. want massa aanvallen is cool niet?
des al niet te min. cool game.. enne speel jij ook tot modern age? of ga je altijd tot aan het eind?

Verwijderd

Ik speel altijd Modern age en Nano age.
Maar de franse tijd is echt stoer. Met die kanonnen en die geweren. Ik moet
zeggen dat de computer altijd goed mee speel. :)

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Pop cap? Dudes... 1200 man voor 4 spelers (2 vs 2) lijkt me toch wel redelijk wat (300 per speler, excl. 15% upgrade + 2x5 man @ hospital).

Zelf vind ik ook de Atomic Age (WW1 - modern) het mooist, maar Space Age kan ik tegenwoordig ook goed waarderen. De teleport brengt wel iets nieuws in de game (niet 1 verdedigingslinie meer, aangezien je overal kunt teleporten). Voorkomt stalemates vind ik.

Trouwens, voor 24,50 heb je em al. (nee, hiermee probeer ik geen reclame te maken voor deze site, maar wel extra spelers te krijgen :))

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-01 20:17
Ok, ik ben dus 1 van die 2 kameraden en wij hebben een eigen webshop waar je hem ook kan bestellen: www.gcshop.nl

Wij doen meestal WW1 t/m Modern: niet te veel agen dus :P Meestal winnen we wel, maar we hebben ook nog niet tegen echt goede luitjes gespeeld...

Edit: erg toevallig dat we tegelijk hier posten :?

[ Voor 10% gewijzigd door Thijs op 22-11-2002 12:09 ]

Verwijderd

Count me in ... op één voorwaarde.. dat ik bij de topicstarter in het team mag... hij heeft namelijk iets met bepaalde atoomvliegtuigen... *bibber*

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Welke vliegtuigen heb je het over Chandler? O-)

Verwijderd

sneak ... dit is dus precies waarom ik bij jou wil zijn ;) ;)

Jij bent mijn defence en mijn aanval... ik ben altijd bliksemafleider ;)

Verwijderd

Atoom vliegtuigen zijn zo kapot als ik veel van die fighters(ofzo) inzet. :)
Laat maar rustig komen.

Verwijderd

Die uitdaging neem ik namens Inferno aan Apahaar... we hebben het allemaal geprobeerd

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Apehaar, ik kom altijd met een combinatie van... meestal kom ik met tanks, aa, en artillery om je aa en fighters te mollen, om vervolgens je hele zooi plat te gooien :)

Btw... als ik met extreem veel A-bombers (30+, en dan niet 1 voor 1, maar 5 tegelijk) kom, heeft je aa / fighters sowieso geen schijn van kans :P

Maarre, Apehaar, ga je die expansion binnenkort kopen dan? Dan kunnen we het eens uitproberen >:)

edit: lol, chandler was me voor :)

[ Voor 5% gewijzigd door Inferno op 22-11-2002 13:14 ]

Verwijderd

aap wat als ik anti air meeneem met die nukebommenwerpers? dan zijn je fighters zo weg. ja ja.. grond troepen etc..... maar op else aanval is een verdidiging te bedenken. dus met een mooie mix kun je het toch behoorlijk moeilijk krijgen.

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Inderdaad Redbear, daar is EE juist op gebaseerd, combinatie van alle units gebruiken werkt meestal het beste.

Verwijderd

Wat als ik tanks meeneem om die anti air te vernietigen? En pas op. Ik neem altijd een hoop slaven mee. Ik bouw je helemaal in. :) Zulke games roeleren gewoon.

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Haha, jij speelt te veel tegen de computer :)

Je moet duidelijk es online spelen. :)

Verwijderd

aap je bent een goeie gast...
maar bring it on, zou ik zou zeggen.

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Topicstarter
Redbear, jij hebt em dus al?

Zo ja: zin in een potje vanavond? Contact me anders ff op ICQ (69179155)
Pagina: 1